Kako se hekla poentles gajtan

Gledajući statistiku bloga prethodnih dana, primetila sam da je veliki broj poseta blogu došao sa pretraživača,  sa upitom “ kako se hekla poentles gajtan „.

Obzirom da trenutno nisam u mogućnosti da napravim svoj video tutorijal, poslužiću se onim kojeg sam našla na Youtube-u . Verovali ili ne, i meni je puno pomogao  kada sam bila u fazi učenja :)  Iako nije na srpskom jeziku i ništa nećete razumeti, slika je dovoljna, verujte mi na reč. Bitno je da je autor koristio neko punije predivo za demonstraciju, pa se sve jasno vidi. Za početak, ako niste iskusni u heklanju, preporučujem neku puniju vunicu i deblju iglu, dok ne ukapirate kako se radi, posle možete raditi i tankim koncem.  Kod poentles gajtana je bitno da vam petlje budu ravnomerno zategnute i ujednačene,  uostalom tako treba kod svakog hekleraja ;)

ZA VIDEO UPUTSTVO KLIKNI OVDE

 

Evo i uputstva na engleskom, potkrepljenog slikama, korak po korak, možda i ono pomogne.

Klik na sliku da se uveća.

 

 

 

Ovo je samo jedan od načina heklanja poentles gajtana, ali je ovaj najzastupljeniji.  Sa ovako isheklanim gajtanima možete praviti sve što zamislite… od miljea i stolnjaka preko odevnih predmeta i nakita.  Možete raditi po šemi ili se igrati kao ja i koristiti samo svoju maštu. Prostor između traka možete popunjavati klasičnim bodovima koje mmožete naći na youtube – u  ili koristiti perlice.

Ako se  odlučite da se upustite u avanturu zvanu poentles, evo  linka koji vodi do video uputstva za filiranje, tj popunjavanje međuprostora…  KLIKOM OVDE  otvoriće se jedan video, ali ćete sa desne strane zapaziti niz uputstava .

Srećan vam rad :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 mišljenja na „Kako se hekla poentles gajtan

      • Može sledeća nedelja? Negde sreda ili četvrtak? Ja iduće nedelje radim prepodne pa ću poneti sve na posao i sa posla pravo da dođem do tebe :).

        Mada ja sad radim sebi jednu bluzicu, a napravila sam presladak šal drugarici za rođendan ali ne smem da stavim slikice na net dok joj ne dam poklon da ne bi videla :D.

  1. Može :)
    Meni su sledeće nedelje klinci prepodne u školi, i kada njih dovezem kući slobodna sam.
    Jaooooj …bluzica… ja se ne usuđujem da radim tako velike stvari :D Ponesi sve što možeš da vidim ;)

  2. Eh, lepo me podseti, ja sam nekada radila poentles.
    Nisam već dugo, ali po nekad isheklam gajtan kad mi treba za nešto drugo.
    Poentles je rad koji zahteva zaista uno strpljenja, posebno dok se hekla gajtan, to može biti i malo dosadno, jer ga treba puno za svaki rad.
    Ono što bih ja dodala je da dok ga heklate uzmete jednu iglu sigurnicu-zihernadlu, pa da dok ga namotavate na klupče zakačinjete tom iglom da se klupče ne odmotava, pomerajući iglu na kraj sa svakom novim motanjem.
    Hvala Danijela <3

Ostavite odgovor

