Moje blago

Možda će nekome delovati smešno, ali, materijal od kojeg izrađujem nakit, brižljivo sakupljam već duže vreme i zaista ga smatram blagom.
Ako neko hoće da me obraduje, dovoljno je da mi pokloni nešto od repromaterijala 🙂 Najviše se obradujem pamučnim koncima u zanimljivim bojama, ali teško da postoji nijansa koju ne posedujem.. ako ne postoji neka nijansa konca za heklanje ja kupim onu malu za vez… jeste i on se može lepo heklati, malo teže doduše, ali može 😀
Ni sama nisam svesna koliko toga ima u mojoj radionici dok ne počnem da sređujem. Pošto planiram da se ovih dana preselim u veći prostor, danas sam malo pospremala i prepakivala, čisto da znam gde mi je šta i da sve bude upakovano radi lakšeg prebacivanja.
Ljudi moji, čega tu sve nema 🙂
Verovali ili ne, i pored svega ovoga, često se desi da mi zafali određena boja perlica ili nemam šljokice u odgovarajućoj boji ili mi fali satenska ili organdinska traka… Ma šta da vam kažem, pravi sam manijak kada je materijal u pitanju, uvek mi nešto treba 😀

Konci i perlice 🙂

Konci i perlice II deo 🙂

Samo perlice

Još perlica

I još malo perlica i šljokica po kutijicama…i metalni elementi i svašta nešto 🙂

Satenske i organdinske tračice, heklani lančići, poentles gajtani, silikonske sajlice, kožice, kanapčići…

I tako… ja sam vrlo bogata osoba 😀 A vi, kako ste? 😉

8 thoughts on “Moje blago

  1. Pa šta da ti kažem, veći deo novca od prodatog nakita ode na materijal 🙂 Polako, imaćeš i ti arsenal 🙂
    A nisam slikala par kutija sa debelim koncima, punijim pamukom, vunom za filcanje… 🙂

  2. Svako ko radi srcem mora da bude bogat bez obzira koliko mu novca donosi rad. Onda sam i ja bogata, jer svoj posao radim srcem. 🙂
    Ovo kod tebe je prelepo! Ja sem koca za šivenje dugmadi i crnog i belog za heklanje (po 50g 😉 ) nemam ništa u kući. 😆

  3. pa ovo je da ti pamet stane!!!:))) ja imam samo jednu kutiju od cipela repro materijala 😦 al naravno lepo ukrasenu :-p

Ostavite odgovor

