Crno ili belo – Inspirativne blogerke ( part I )

Sa željom da radim i nešto kreativno danas, siđem u radionicu sa sve šoljicom kafe ( malom, onom za čaj 😀 ) , pustim muzikicu i krenem da prebiram po koncima.
Ovih dana sam radila sve šarene stvarčice, pa da unesem malo promene ruka mi posegnu za crnim i belim koncem. Sednem i počnem da heklam kružić razmišljajući šta ću od toga napraviti, a onda mi na pamet pade Violeta, autorka bloga Crno ili belo. Setih se tada naše prepiske i njene želje da sebi uradi crno belu narukvicu.
Odmah mi je sinula ideja da napravim narukvicu i nazovem je njenim imenom 🙂 Naravno, narukvica će biti njena ukliko je želi. Obzirom da je ona među prvim komentatorima na ovom novom blogu, zaslužila je poklon od mene.
Trudila sam se da narukvica bude diskretna i prefinjena, nosiva uz više odevnih kombinacija. Ne znam jesam li pogodila stil – boja je prava 100 % što znači da sam na pola puta da joj se dopadne iz prve 😀
Samo da znate da mi se već po glavi vrzma sledeća blogerka koja će me inspirisati da napravim nešto lepo i nadenem mu njeno ime 😀
Pisaće se o tome kada dođe vreme 😉

16 thoughts on “Crno ili belo – Inspirativne blogerke ( part I )

  1. Draga Danijela, zinula sam kao kad dete gleda u nešto što mu se sviđa. 😆
    Narukvica je čarobna :). Drago mi je da sam te inspirisala i baš si me raspilavila postom. 😉
    Ja još uvek nisam počela sa radom (već sam ti napisala da se heklanjem ne bavim). Iako sam kupila konac, nikako da kupim kuglice, ali uradiću sigurno za par meseci, jer sam to sebi obećala. 🙂

    • Jeeeeee… sviđa ti se 😀
      Dok ne napraviš svoju, šetaćeš ovu 🙂
      Čujemo se oko detalja, muž u utorak verovatno dolazi u tvoje krajeve, pa ću po njemu poslati, javiću ti gde će te čekati poklončić 😀

  2. Ne mogu da još jednom ne napišem da je narukvica čarobna. Hoću i ostalima da se pohvalim da ću je već sutra prošetati. 😉
    Hvala, draga, nepoznata prijateljice! 🙂

  3. Povratni ping: UNIKATEA « Crno ili belo

Ostavite odgovor

