VTK & Unikatea

VTK ( Vesna Trifunov Kovačević ) je moja drugarica, koju sam upoznala pre par meseci zahvaljujući našim muževima i njihovoj ljubavi prema motorima.
Pored ljubavi prema motorima nas dve imamo još neka zajednička interesovanja.
Vesna dizajnira, šije odeću i fantastično crta. Imala sam prilike da vidim neke njene radove i da se iskreno oduševim.
Evo nekih njenih starijih radova, čisto da podelite oduševljenje sa mnom 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lepo je zar ne ? Pa,  kažem Vam ja  😀

Pre izvesnog vremena, dok smo ćaskale uz kafu, gledala sam neke male sličice koje je nedavno uradila. Naravno da nisam imala mira, odmah mi je palo na pamet da ih iskoristim i primenim  u izradi nakita 🙂
Konfiskovala sam dve sličice i napravila dva brošića, onako eksperimentalno.
Mislim da je eksperiment uspešan, meni se dopada kako je sve ispalo.

I, šta Vi kažete na ovo ?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ovo je samo eksperiment i početak. Već imam ideju za neke ogrlice i narukvice, pa torbice, pa specijalne sličice…. jaoooooj sve bih odjednom ali ne mogu 😀

Šta da Vam kažem, bacite povremeno pogled na blog,  biće  puno toga lepog by VTK&Unikatea  😉

3 thoughts on “VTK & Unikatea

Ostavite odgovor

