Inspiracija…

Reč inspiracja potiče od latinske reči inspire ( in = U, spire = duh, duhovni ).
To bi značilo da je inspiracija nešto što nas duševno bogati, ispunjava duhom, nadahnjuje nas, a ja bih rekla i nešto što nas pokreće i tera na stvaranje. Duhovno ispunjenje je nešto što je logična posledica stvaranja 🙂
Ja sam bogatija i zadovoljnija nakon svake stvarčice koju napravim.
Ne znam gde drugi nalaze inspiraciju, ali za mene je ona svuda. Inspiriše me gledanje fotografija ( uglavnom modnih ili fotografije nakita drugih umetnika ),inspirišu me materijali sa kojima radim, ali nekako me najviše pokreće muzika.
Muzika je neizostavni deo mog dana, moj verni pratilac, drug i pomoćnik u radu. Ne bih mogla zamisliti rad u tišini.
Pre nekog vremena mi se pokvario mp4 koji sam koristila, ali hvala Bogu pa još ima normalnih radio stanica koje puštaju finu muziku, a hvala i mom mužu koji je prećutao kada sam mu marnula stari radio iz garaže 😀
Čak i kada surfujem netom, obrađujem fotografije ili radim bilo šta drugo na kompu, slušalice su neizbežne.
Tako je i prva ogrlica u kolekciji koju sam nazvala Vintage – on my way, nastala kao posledica slušanja i gledanja spota na Oceaninu pesmu Lala

Ključni momenat je kada ona stavlja oko vrata ogrlicu u vintaž stilu. Iste večeri sam sišla u radionicu i uradila detalj za ogrlicu… nežnu, romantičnu i ženstvenu…
Dala sam joj ime Oceana, po pevačici 😀

Trenutno radim na detaljima za Ingrid 😀 Biće…ovih dana, pošto radim na još par „projekata“ 😉

A vi, kako ste ? Šta vas inspiriše i pokreće ?

4 thoughts on “Inspiracija…

  1. A ja bas spremam svoj tutorijal… i stavljam muziku koju sam slusala radeci na poslednjoj fazi izrade svece 🙂
    Hmmm… ima nesto u vazduhu, kada nas muzika inspirise 😀 Mozda to i nije tako cudno… ali… 🙂 opet…

Ostavite odgovor

