Veštica za vedru umetnost :)

Pre neki dan pročitam komentar na blogu i oči mi se napune suzama… Par ispisanih redova meni su toliko značili tog trenutka, a sećanja su me preplavila.
Komentar koji me je raspekmezio, ostavila je Vedrana, iza čijeg imena prepoznah svoju prijateljicu koju ne videh dugo.
Ona je jedna divna veštica, velikog srca 🙂
Na fejsbuk profilu, gde predstavlja ono čime se zanimala u poslednje vreme, videh malenu vešticu od polimerske gline ispod koje je napisala
“ Svakome treba neko da ga čuva: nekome anđelčići, a nekome veštičice! “

Setila sam se tada i perioda kada smo se upoznale na jednom forumu i njenog avatara male slatke veštice na metli 🙂
Forumsko drugarstvo je preraslo u realno prijateljstvo. Iako sam izgubila kontakt sa njom i dugo se ne videsmo, opet nas je nekim čudom spojio internet 😀
Sinoć mi je na pamet palo da napravim heklanu vešticu, da imam šta da poklonim mojoj veštici kada se vidimo.
Obzirom da do sada nisam ništa slično radila, namučila sam se poprilično, ali mislim da je vredelo truda 🙂
Veštica je veličine mog dlana i još uvek nisam našla način na koji će se „konzumirati“ 😀 Ne znam da li da bude broš ili da je za šešir okačim da visi 😉
Na vrh kape, stavila sam joj mesečev kamen, zato što mi se dopao tog trenutka.
Sada pročitah:
„Kako mu i samo ime govori, mesecev kamen je povezan sa energijama meseca, za koje se zna da su veoma suptilne, deluju na nase emocije i dovode ih pod kontrolu. “

Kako god bilo, pošto nekome trebaju veštice da ih čuvaju, ovu sam napravila od srca, da čuva moju najdražu vešticu 🙂

12 thoughts on “Veštica za vedru umetnost :)

  1. Hvala Marko 🙂
    Najbitnije je da se dopada budućoj vlasnici, i da je što se kaže „uradila posao“ 🙂
    Drago mi je da se i drugima dopao ovaj moj izlet u nepoznato. Svakako je osveženje malo se poigrati 😀

  2. Dragi nepoznati prijatelji, raduje me da ste se složili sa mnom da je ova naša Danijela majstor svog zanata, a da pritom svojom heklicom ume da dodirne i samo srce.
    Eto ti sad DanijelO, da znaš da ne mislim samo ja da si savršena ❤

  3. Povratni ping: Čupka – lutka za devojku koja voli život « Unikatea

  4. Povratni ping: Dekupaž na tekstilu « Unikatea

Ostavite odgovor

