Rekonstruisana ogrlica na poklon :)

Prvobitna ogrlica nastala je prošle godine u periodu saradnje sa Jovankom, i bila je možda druga ili treća u nizu od desetak ogrlica koje sam izradila.
Nikada mi se nije dopala, jednostavno mi je nešto na njoj smetalo…verovatno jedan nabudženi deo koji je dominirao centrom ogrlice i na koji su nekako nasumično bile našivene perlice. Nisam je fotografisala večeras, pre nego sam je razbucala, iz prostog razloga što sam bila ubeđena da imam fotografiju. Ali, ne uspeh da je pronađem, pa ne možete videti na šta je čudo ličilo pre rekonstrukcije 😀
I sada je ona prepuna grešaka koje su normalne za početnika. Vi ih možda ne uočavate, ali meni jako smetaju. Nije da njoj nešto mnogo fali, da nije kvalitetno urađena i da će imati kratak rok trajanja. Veći deo koji je bio loš sam odstranila i prepravila puno toga, ali… ne želim da zarađujem na njoj 😀
Zbog toga, ova rekonstrukcija neće otići u prodaju, već ću je pokloniti nekome kome se bude dopala, a ko bude imao malo sreće 😉

Ako želite ovu ogrlicu, dovoljno je da ovde na blogu ostavite komentar na ovaj članak.

Prijavljivanje će trajati do sledeće nedelje u ponoć ( znači do ponoći između 13. i 14. 11.2011. )
Numerisanje će biti po redu kojim su komentari ostavljeni, a dobitnika ću izvući uz pomoć number generatora
Da biste dobili ogrlicu ne morate biti žena 🙂 Mogu se prijaviti i muški posetioci bloga, dovoljno je da u okruženju imaju damu kojoj bi se ova ogrlica dopala i kojoj će je pokloniti 🙂

Srećno 😉

13 thoughts on “Rekonstruisana ogrlica na poklon :)

  1. Meni je boja odlicna, licno volim takve boje, mada, sve sto sam videla do sada, odusevilo me. Licni pecat je tu, to je super, ne lici na na sta sto moze da se nadje po radnjama nakita. Mogu da je zamislim…

Ostavite odgovor

