Molim za pomoć :)

Ne znam da li misteriozni nestanak fotografija sa bloga treba da uvrstim u onaj niz „slučajnih gluposti“ koje mi se dešavaju u poslednje vreme 🙂
Može biti da se ja tripujem da nekome smetam…ali imam bre živac debeo kao ruka i igraću se do 101 i nazad 😀
Kako god bilo, molila bih nekoga ko ima blog na wordpressu da mi pomogne, pošto su mi sve slike koje sam uploadovala na blog u okviru članaka ili u galeriju, jednostavno nestale 🙂 Umesto slika vidim samo kvadratiće 🙂
Da li je jedino rešenje da ih ubacujem ponovo ili postoji jednostavniji način da rešim taj problem?

Eh, da…da dodam da takođe ne vidim ni fotografije na onom drugom blogu ( Kreativni kutak ) 🙂

Hvala unapred 😀

5 thoughts on “Molim za pomoć :)

  1. Hmmm, ja sam na blogeru 🙂 ali znam da oni kada nesto menjaju isto hoce tako da nestanu neke informacije (cesto se ljudi zale da ne vide neke od elemenata koji su sami dodali na osnovni izgled, ili da se ne vide osobe koje ih prate)… Mozda je na wordpress-u ovo problem, kada nesto rade i menjaju (mislim da nestanu fotografije)…
    Mislim, eto, pokusavam malo da te utesim i nadam se zajedno s tobom da nije neko pokusao da te sabotira… A ako i jeste, znas da se lepo kaze- to sto ne zelis sebi nemoj ni drugim… Paaa… verujem da ce se toj osobi koja te sabotira sve vratiti…

  2. Ja mogu pokušati da ti pomognem, ali da bih videla šta je, morala bih da uđem u tvoj kontrolni panel, a za to mi treba username i pasw. 🙂 pa ako si za, javi mi se, znaš gde ćeš me naći :*

  3. Nije u pitanju loša konekcija, pošto na ostalim blogovima fotografije vidim najnormalnije.
    Kada idem preko Mozille ne vidim slike…jednostavno ih nema, kada pokušam da otvorim fotografiju prijavi mi grešku…404 not found…preko Opere i Google chrome vidim sve regularno 🙂 Znači do browsera je..
    Svakako ste mi pomogle komentarima. Hvala :*

Ostavite odgovor

