Izazov – Inspirisana radovima Vendule Maderske

Pre neki dan moja drugarica Vesna postavila je na FB neke slike heklanih radova raznih autora. Među tim fotografijama zapazila sam i fotografiju preslatke torbice. Naravno, radoznala ja je nastavila sa googlanjem i našla se u predivnom, šarenom svetu heklanih stvarčica. Ljudi moji, bila sam oduševljena 😀
Moram da podelim oduševljenje sa vama i predstavim vam radove žene koja živi u Češkoj. Njeno ime je Vendula Maderska i mama je dve devojčice koje su joj inspiracija da stvara prelepe stvarčice za decu.
Njene radove možete pogledati OVDE

Ovo je torbica koja me je oduševila

Kao i obično, pomislila sam da nema šanse da uradim nešto poput ovoga.
Torbice nisu moja specijalnost, nisam baš toliko iskusna heklerajka, ne volim i ne znam da pratim šeme i nije mi bilo jasno na koji način bih je uradila. Ali, rešila sam da pokušam ( a pokušaj je već pola posla ), da improvizujem i uradim je onako kako mislim da je najjednostavnije i meni najlakše.
Sakupila sam ostatke pamučnog konca koji je preostao od letnjih šeširića i počela sa radom. Malo sam se mučila oko poklopca i nisam najzadovoljnija kako je ispao, ali na narednoj torbici će biti bolje.
Takođe, mislim da sam trebala raditi malo punijom iglom da bi sam rad dobio na mekoći.
Boje nisu nešto posebno, ali kada me uhvati „neizdrž“ ja moram da radim odmah, pa sam prinuđena da raspolažem onim što mi tog momenta dođe pod ruku 🙂 Svakako je ovo probni uzorak, samo da vidim da umem 😀

Ovih dana ću morati da obnovim zalihe pamučnog prediva, da bih mogla da se igram i oprobam u heklanju aplikacija.
Tome se unapred radujem, znam da će biti veselo i da ću uživati 😀

One thought on “Izazov – Inspirisana radovima Vendule Maderske

Ostavite odgovor

