Kada balerina umeša prstiće…

… stvori se nepresušni izvor inspiracije i rađaju se ideje veoma zabavne za realizaciju 🙂

Da pojasnim o čemu se radi 🙂

U subotu smo Vesna i ja provele predivno veče sa Anom Mirković, koja je u kreativnim krugovima prepoznatljiva kao  Nakit jedne balerine.

Kada ste u prijatnom društvu, 3 sata prolete,  i tako je malo vremena da se pretresu sve teme i razmene iskustva… ali je dovoljno da uživajući u svakom trenutku izađete ispunjeni pozitivnom energijom i novim idejama koje se rađaju onako usput, spontano.

Potaknuta nekim Aninim idejama o zajedničkim projektima, danas sam uradila nešto novo, što je za mene bila potpuna nepoznanica, ali sam uspela da ideju realizujem bez većih napora. Iskreno, divno sam se provela i zabavila dok sam pravila vilin konjica na kojeg sam našila iglu za broš. On će krasiti rever Aninog kaputića 🙂

Nakon toga, nastao je i čarobni ključić kojem još nisam našla namenu, ali mogao bi biti aplikacija našivena na neku torbicu ili ću mu možda pridodati jedno maleno srce koje će otključavati, pa će zajedno postati broš 🙂

Večeras planiram da započnem i jednu čudesnu ptičicu… i biće mnogo toga zanimljivog, a to ćete moći da vidite ako povremeno bacite pogled na moju Fejsbuk stranicu  😀

Onako usput ću vam šapnuti da Vesna, Ana i ja spremamo nešto novo, a ideje realizujemo zajedničkim snagama.

Verujte mi,  biće to pravi spektakl 😀

4 thoughts on “Kada balerina umeša prstiće…

Ostavite odgovor

