Novogodišnje pokloniranje :)

 

Dugo nisam pisala na blogu, stidim se, priznajem…

Da se malo iskupim, uz malo priče o novim stvarčicama koje sam radila idu i poklončići.

Praznici nam stižu, pa sam u tom duhu i raspoloženju prionula na nešto novo za mene. Kao i mnogo štošta do sada, ovo nikada nisam radila pa mi je materija bila vrlo interesantna 😀

 

 

Onako eksperimentalno sam napravila novogodišnje ukrase – malenog anđela i jelkicu visine čitavih 4 cm.  Nakon toga sam od belih opheklanih kuglica napravila dva Sneška i stavila im udice pa se mogu nositi kao minđuše… mada se udice mogu skinuti i sneškići upotrebiti kao privesci ili ukrasi za jelku ili po izboru  😀 Evo kako oni izgledaju, neki od vas su ih možda videli na stranici na Fejsbuku.

Moram vam reći da je izrada ovih figurica veoma pipav posao i da je potrebno puno vremena. Nisam razmišljala o tome koliko bih naplatila ako bi neko poželeo da kupi…i ne želim ni da razmišljam jer bi to bio vrlo težak posao 🙂

 

 

Zato sam odlučila da ovu družinu poklonim nekome od posetilaca bloga.

Da bi pokloni imali svoju namenu, i da bi stigli do budućeg vlasnika pre praznika imaćemo malo vremena za prijavljivanje.

Ako želite da postanete potencijalni vlasnik ovih figurica, napišite mi novogodišnju čestitku u komentaru 😀  

Komentare možete ostaviti do utorka 27. decembra do 20 h. Iste večeri do 21 h izabraću uz pomoć ukućana, komentar koji nam se najviše dopada i kontaktirati dobitnika da bi mi dao adresu ( zato obavezno kada komentarišete upišite i mail )

Figurice šaljem narednog dana – 28. 12. – Postexpressom, tako da će na cilju biti pre praznika 🙂

Jedini uslov ( zbog vremenskog ograničenja ) je da mogu učestvovati samo oni koji žive na području Srbije.

Želim vam da praznike provedete uz one koje najviše volite, u zdravlju, ljubavi i sa osmehom na licu  🙂

14 thoughts on “Novogodišnje pokloniranje :)

  1. Sve i da ne osvojim ništa ( jer ću opet biti broj 1, nikada izvučen na random-u),
    ti znaš da ti od srca želim sve najlepše da si uvek nasmejana, raspoložena i da pucaš od kreativnosti!!!

    :**

  2. Kreativnost te nikada napustiti nece , zato ce nasa lica sijati od srece,tvome zadovoljstvu nikada kraja ,jos ce se cuti za prelepa dela koja „Unikatea “ stvara !Srecni praznici !

  3. Inače ne igram igre, i ovo ti ne pišem zbog igre već da popunim mesto broj 2 😀 pa da drugi nastave sa olakšanjem i nadaju se (mada najpre zbog oduševljenja)…
    Ja ću vam, onako po starinski poželeti samo zdravlja, i fizičkog i psihičkog, jer zdrav čovek može sve – i da stekne novac i da voli i sve drugo što poželi. Tebi dodatno želim da i dalje budeš tako uspešna u stvarima koje radiš „eksperimentalno“ i koje „do sada nikada nisi radila“ :*

  4. ZELIM VAM U NOVOJ GODINI MORE KREATIVNOSTI, VEDROG RASPOLOZENJA, LEPIH OSECANJA KOJE CE VAS NOSITI KAO MORE CELE GODINE! 😀 I NAJVAZNIJE: PUUUNO ZDRAVLJA VAMA I VASIM UKUCANIMA!!! POZDRAV OD PORODICE MILOSAVLJEVIC, TATE, MAME I MALE MASE! 😀

  5. Kad jutarnju kafu srknem, na Unikatea stranicu ja trknem.
    Blaženstvo preplavi čula moja, očaravajuće deluje ta riznica boja.
    Kreativnošću neka uvek počne dan i da ti se u Novoj godini ispuni svaki san 🙂

    Srećni praznici!!!

  6. Ništa nije slučajno, draga moja!
    Jer, baš sinoć sam gledala tvoje radove na fejsu, a danas si se pojavila na blogu.
    Hvala za pohvale mojim radovima, to isto važi i z tvoje, uvek nešto novo i originalno kod tebe.
    Od sveg srca ti želim srećnu Novu godinu, ženo, majko, vrednice, domaćice, umetnice….sve to je u tebi i još mnogo više.
    No, najviše od svega želim dobro zdrvlje prvo tebi, pa tvojoj dečici, mada znam, porasli su, ali će uvek biti dečica, i tvom mužiću.

  7. Od kad te znam, nisi se mnogo promenila:
    uvek si vedra, nasmejana, raspoložena, ništa ti nije teško, ništa nije nemoguće za tebe!
    I u 2012.godini budi ista.
    Čuvaj sebe takvu i čuvaj svoju divnu porodicu, čuvajte vaše osmehe, bliskost i ljubav.

  8. Tebi i tvojoj porodici zelim dobro zdravlje,puno radosti,ostvarenje snova,putovanja,osmeh u ocima i ljubav u dusi
    Ne pisem ovo zbog nagradne igre,jer moj poklon je nase prijateljstvo

  9. Izvinjavam se što malo kasnim, imala sam goste 🙂
    Hvala svima koji su komentarisali, hvala na lepim željama, hvala jednoj i drugoj Vesni koje su mi obogatile život svaka na svoj način, hvala i vama moje virtuelne prijateljice znane i neznane 😉 Svima vam želim sve najlepše u Novoj godini 😀

    Nakon čitanja vaših komentara, najviše su nam se dopali Jelenini stihovi 😀

    “ Kad jutarnju kafu srknem, na Unikatea stranicu ja trknem.
    Blaženstvo preplavi čula moja, očaravajuće deluje ta riznica boja.
    Kreativnošću neka uvek počne dan i da ti se u Novoj godini ispuni svaki san 🙂

    Srećni praznici!!! “

    Čestitam Jelena 😀

  10. Eh, da sam znala da prolaze rime,
    i ja bih se ranije pozabavila time.
    zato sad od srca Jeleni čestitam
    a tebe, Danijela, želim da pitam:
    kada praviš novi nagradni krug
    da nešto dobijemo ja i moj bračni drug 🙂

Ostavite odgovor

