Od srca za devojku koja voli život

Nakon praznika, proslava i borbe sa virusima krećem u akciju.
Bilo je vreme! Već prođe januar… kad pre?
Sasvim slučajno se desilo da prvi članak na blogu, kojim ću započeti ovu godinu, bude priča o jednoj lepoj, humanitarnoj akciji.
Akciju pod nazivom “ Od srca za devojku koja voli život“ pokrenula je Grupa kreativnih žena na Fejsbuku, sa ciljem da pomogne Darji Kostić ( Devojci koja voli život )
Ideja je da svaka od prijavljenih žena napravi lutku sa srculencetom i pošalje sliku najkasnije do 13. februara.
14. februara na Dan zaljubljenih, biće organizovana Online prodaja lutkica, a novac ide na Darjin račun.
Više o akciji možete pročitati u ovom Dokumentu postavljenom u Fejsbuk grupi.
Do sada se prijavilo 54 žene, što znači da će izbor lutkica biti zanimljiv i šarenolik 🙂
Naravno, ja nisam odolela izazovu. Iako imam nekih nagomilanih obaveza, našla sam prostora za ovu lepu akciju jer me ovakve stvari zaista pokreću i daju mi snagu.
Ima li nešto lepše od osećaja da nekome možete pomoći i učiniti ga srećnim?

Ovim putem vas pozivam da podržite našu akciju. Ako ste vešti u pravljenju lutkica – prijavite se. Ako ne znate da napravite lutkicu, imajte na umu da će prodaja biti pokrenuta 14.02. pa odvojite malo vremena da bacite pogled na Fejsbuk stranicu. Možda vam se neka lutka dopadne pa poželite da je kupite. Ako još pored toga, pozovete i prijatelje da pogledaju…. diiivnooo 😀

Ja ću vam sada predstaviti par gospođica, da vidite kako izgledaju unikatne, ručno pravljene lutkice.
Moju devojku koja je u fazi izrade, predstaviću u posebnom članku, kada je završim 😀

Budite mi zdravi i veseli 🙂

2 thoughts on “Od srca za devojku koja voli život

  1. Bravo Danijela!
    Ti si žena za divljenje! Pored svih obaveza, dece, i ličinih problema, uspeš još da se i za druge angažuješ!!
    Sramota me kada kažem da nemam vremena, a vidim tebe…
    Jedva čekam da vidim tvoju lutkicu! Sigurna sam da će biti fantastična!!!

  2. Draga Sonja, hvala na ovako lepim rečima, evo crvenim 🙂
    Nemanje vremena je hronična boljka današnjice. Ja je lečim tako što selektujem aktivnosti i izbacim ono što je nepotrebno ( gledanje televizije, ispijanje kafa sa komšinicama, itd… ) a prostor ustupim nekim lepšim stvarima, ali i tako mi je dan kratak.
    Što se lutkice tiče…pa trudim se i nadam se da će biti dobra.

Ostavite odgovor

