Čupka – lutka za devojku koja voli život

Pre par dana, u prethodnom članku, sam vam obećala da ću posebno predstaviti lutku koju pravim. I evo, konačno završih mršavo, čupavo stvorenje, koje smo deca i ja nazvali Čupka 🙂

Čupka je inače vrlo moderna frajlica, obučena u unikatnu haljinicu i mantilić, sa cipelicama u tonu…i ima divne srcaste minđuše u boji mesinga.

Ako se nekome svidi, toliko da je poželi za sebe, moći će da je kupi 14. 02. na online aukciji – više informacija u ovoj grupi

Čupka je cela isheklana od tankog bež pamučnog konca. Ispunjena je neupredenom vunom,udovi su joj savitljivi kao i donji deo trupa pa je možete namestiti da sedi.   Visoka je 30 ak cm.

Obzirom da mi je ovo prva lutka koju sam napravila, ne računajući minijaturnu vešticu za moju drugaricu , prezadovoljna sam krajnjim rezultatom. Za lutku nisam koristila šemu. Vodila sam se samo time da znam kakvog oblika su glava, trup, ruke i noge i da znam kako se ti oblici heklaju. Pored heklice, od alata je neophodna  i šivaća igla. Od materijala : pamučni konci raznih boja, neupredena vuna ili vatelin za punjenje, perlice, šljokice, komadić tekstila za mantilče… i puuuuno mašte i strpljenja.

Pošto me izrada ove lutke potpuno zaokupila prethodnih dana, malo sam zapostavila neke obaveze koje sam imala. Nadam se da ću to završiti za par dana, pa ću se baciti na izradu još jedne lutkice koju sam obećala najmlađoj ćerkici. Potrudiću se da slikam postupak izrade pa ću u nekom novom članku objasniti ukratko kako se pravi ovakva lutka, za one koji budu hteli da se upuste u avanturu 🙂

 

Budite mi zdravi i veseli do narednog kuckanja 😀

2 thoughts on “Čupka – lutka za devojku koja voli život

  1. Hvala Rado… Šta ćeš, malo je vremena da bi postigli sve što želimo. I ja isto kao i ti ne stižem sve da vidim i propratim 😦
    Lutkica će biti… obećala sam ćeri 😀

Ostavite odgovor

