Oboji dan – Prizivamo proleće :)

Da se razumemo na početku, nisam zimomrzac! Nisam osoba koja uopšte zna da mrzi, samo nešto volim manje – a nešto više 😀
Zimu volim zbog beline koja odiše čistoćom, zbog svežeg vazduha, zbog radosti koje donosi mojoj deci dok se igraju na snegu…
Neću pominjati šta me sve kod ove zime nervira, ali poslednjih dana više volim samo da je posmatram kroz prozor, ušuškana u toploj sobi, okružena koncima i perlicama, maštajući o suncu i proleću.
Dojadila mi je belina, pa sam rešila da prizovem proleće vedrim bojama. Tako se rodila ideja za naziv prolećne kolekcije “ Oboji dan „. Krenula sam sa nakitom i uradih dve narukvice koje ste mogli videti na mojoj Fejsbuk strani
A onda sam opet, krstareći internetom, naišla na prelepe radove Venudule Maderske i po ko zna koji put se oduševila predivnim koloritom.
Ljudi, kakva eksplozija boja, prosto tera na osmeh i odmah je toplo oko srca 🙂
Obećala sam sebi da mi je naredni projekat jedna šarena dečija kapa. Naravno, nisam mogla da izdržim i odmah sam zaronila u kutiju sa punijim pamučnim predivom da vidim sa čime raspolažem. Sreća moja, pa je izbor boja bio povelik i mogla sam odmah da počnem. Tri dana po malo i završih kapu, na moj način. Nisam koristila šemu, nisam razmišljala da bude isti redosled boj. Kombinovala sam u hodu i boje i bodove…malo ovako, malo onako… i mislim da je po tome ova kapa jedinstvena. Nemam ni želju ni potrebu da pratim šeme, jer ne volim da radim više identičnih stvari.

Ako se nekome dopadne ovo što vidi, može dobiti nešto slično, smislićemo u hodu i verovatno će biti divno 😀
Uz kapicu, planiram i torbicu za malene šmizle. Mislim da je kombinacija šarene kapice i torbice uz neku jednobojnu majčicu i pantalonice ili suknjicu, pun pogodak 😉

Budite mi zdravi i veseli, do narednog pisanja 😀

5 thoughts on “Oboji dan – Prizivamo proleće :)

    • Jeste Dragice, uz malo mašte, volje i veštine svašta se može 🙂
      I ja mislim da ove moje stvarčice ne bi bile toliko lepe da nemam ovakvu manekenku 😀

      Dobro ti meni došla i ovde 😉

Ostavite odgovor

