Crvenkapa za Anu

Sećate se članka Kada balerina umeša prstiće
Opet se balerina umešala i hvala joj na tome 😀
Mislim, ona je uvek puna nekih ideja i zahteva kako da joj se nešto uradi, no, ono što mi se dopada u našem odnosu je to što ona kaže šta želi i ostavi mi odrešene ruke 😀
Mislim da je to najbitnije kada sam ja u pitanju. Kod mene nastane problem kada mi neko daje puno sugestija, to me ukopa i mnogo me optereti pa nemam volju da radim. Ne volim da radim pod stresom ( kao i većina normalnih ljudi valjda ).
Ja volim to što radim i želim da radim na svoj način sa uživanjem i ljubavlju bez opterećenja.
Bilo kako bilo, Ana je videla Crvenkapicu, rad Vendule Maderske čije radove prosto obožavam, i poželela nešto slično za sebe. Vendula prodaje uputstvo za izradu Crvenkape, ali to meni ne igra ulogu, obzirom da se ja plašim šema i da izgubim volju kada ih vidim. Tako sam ja rešila da Crvenkapicu uradim na svoj način.
Ani sam rekla “ Niti mogu, niti želim da brojim petljice na Vendulinom radu. Dobićeš devojčicu u crvenoj haljinici koja drži torbicu ali neće biti u bocu ista kao Vendulina. “
Tako je i bilo. Znala sam unapred kako ću je napraviti i kojim redom ću ići. Jedino što meni pravi problem kod lutkica je izraz lica i na tome ću morati da poradim, jer verovatno ima neka caka 🙂
Ova Crvenkapica je zamišljena kao broš. Urađena je duplo, da se ne bi videli krajevi konaca, čvorići i završeci. Šta ću, znam da sam bolesno pedantna kada su mi radovi u pitanju, ali takva sam 🙂

Visoka je 12 cm od vrha kapice do stopala i načisto je luda.
Jeste da je izrada ovakvih stvari pipava i da zahteva dosta vremena, ali nemam problem sa tim. Uživam u svakom momentu rada, pa vreme proleti 🙂
Nisam imala mira, započela sam još devojčica, a biće tu i drugara. Bacite pogled u katalog, pojaviće se uskoro vesela družina 😀

2 thoughts on “Crvenkapa za Anu

Ostavite odgovor

