Ogrlica „Ancient beauty“ na humanitarnoj aukciji

Sećate se priče o čudesnoj porudžbini misteriozne gospođe Elizabeth koja je tražila tri identične ogrlice?
Uz svu volju, uspela sam da uradim jednu, stvarno nisam mogla da mučim sebe 😀 Šta ću, novac mi nije bio neka motivacija, iako mi je potreban, kao i većini.
Elem, nedavno sam saznala da mi je tu veselu porudžbinu smestila bivša drugarica Joka 🙂 Hvala joj do neba! Kako bih ja drugačije videla koliko sam sposobna, da mi nije ovakvih izazova.

Da ovo moje malo remek delo zbog cele priče ne bi izgubilo onu dobru energiju i ljubav koju sam unela dok sam radila, odlučila sam da ogrlicu priložim za učešće u humanitarnoj aukciji koja je organizovana u okviru Fejsbuk grupe Size
Početna cena joj je vrlo simbolična i iznosi 1 000 dinara.

Ako Vam se dopada ovaj zaista jedinstveni komad nakita, posetite grupu i pogledajte album Da pobedi život, za malog Sergeja Ako želite da licitirate za neki predmet, to činite komentarom ispod slike u okviru albuma , ali morate biti član grupe.
Deluje malo komplikovano, ali nije. Treba samo malo volje, strpljenja i vremena.
Prikupljanje radova još uvek traje i mislim da je poslednji dan za doniranje predmeta 04.03.
Nakon toga počinje aukcija.
Onaj ko da najveću ponudu za određeni predmet, uplaćuje iznos na račun malog Sergeja koji će biti naknadno objavljen kada počne licitacija.
Priču o Sergeju koja je bila prikazana u Eksplozivu na Prvoj, možete pogledati OVDE

Iskreno se nadam da će cela ova priča imati pozitivan ishod i biću srećna ako moj skromni doprinos postane bar malena karika u lancu koji je pomogao Sergeju da se izvuče i izađe kao pobednik iz borbe za život.

3 thoughts on “Ogrlica „Ancient beauty“ na humanitarnoj aukciji

Ostavite odgovor

