Trampa tekstilnih inčića :)

Dok sam večeras pisala članak o swapu, morala sam malo da progooglam da nađem odgovarajuću sliku, i naletela sasvim slučajno na fotografiju koja me oduševila.

Istog momenta sam se setila trampe inčića koju je prošle godine organizovala Nena i toga da mi je bilo krivo što nisam mogla da učestvujem jer su se radili inčići od polimerske gline.

Pade mi na pamet,zašto mi koje se bavimo tekstilom i končićima ne bi mogle da se zabavimo?
Ja sam rada da organizujem trampu tekstilnih inčića, samo ako bude zainteresovanih.

Šta je inčić?

To je kvadratić dimenzija 1X1 inč tj oko 2,5X2,5 cm.
U našem slučaju, materijali od kojeg bi pravili inčiće bili bi predivo i tekstil, a tehnike izrade: heklanje, štrikanje, šivenje 🙂
Inčiće ukrašavate po želji slikom, aplikacijom, vezom, ručno ili mašinski, perlicama, šljokicama, a sve u skladu sa zadatom temom.

Svako od prijavljenih učesnika pravi određen broj inčića koji zavisi od toga koliko se nas prijavilo.
Inčiće upakujete i sa novcem za poštarinu pošaljete na moju adresu.
Kada primim sve pakete, rasporedim inčiće tako da svako od nas dobije po jedan svoj i po jedan od svakog učesnika. Nakon raspoređivanja, šaljem ih svakome od učesnika na adresu ( zato treba da pošaljete u koverti i novac za tu povratnu poštarinu 🙂 )

Evo kako se jedna od inostranih kreativki dosetila da spakuje na jedno mesto inčiće 🙂 Baš mi se dopada.

Obe slike sa preuzela sa bloga Feathered Fibers

Ako Vam se sviđa ideja, komentarišite… pa da se dogovaramo kada ćemo i sa kojom temom da startujemo 🙂
Stvarno bih volela da i među nama zaživi ovako nešto.

Ostavite odgovor

