Radi se… :)

Šta da vam kažem, radi se, zato me i nema na blogu 🙂 Malo se hekla, malo je bilo građevinskih radova u mojoj radionici ( i po svoj prilici raduckaće se po malo celo leto )… A i vreme je tu i tamo lepo, pa svaki slobodan trenutak koristim da uhvatim malo sunca i izađem napolje.
Pored toga što sam rešila da iz korena promenim svoju ishranu i to za sada uspešno sprovodim u delo, obećala sam sebi da ću naći vremena i za malo fizičke aktivnosti – bar 30 minuta svakoga jutra, ali o tome ću više pisati na onom drugom blogu, kada dođe vreme za to 🙂
Što se hekleraja tiče, ima tu svega po malo. Malo narudžbina, malo sam radila za svoju dušu, malo radim za poklone i učešće na swapu, sve u svemu nije mi dosadno 🙂
Evo par fotografija, ali to je samo delić…biće još uskoro 😉

Ogrlica i narukvica rađeni po porudžbini, po ugledu na ogrlicu Ancient Beauty.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Treća verzija ogrlice „Vašar“ takođe rađena po porudžbini za jednu Natašu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ogrlica „Romantique“
Za nežnu i romantičnu damu…

 

 

 

 

 

 

 

 

Medaljon se skida i može se nositi kao broš na garderobi ili torbi. Ona nije rađena po narudžbini, nego mi je u momentu došlo tako… 🙂

Do narednog pisanja, budite mi zdravi i veseli 😉

3 thoughts on “Radi se… :)

  1. Hekleraj je super, volim šareno i veselo. Samo napred sa ishranom! Ja imam pozitivna iskustva. Nisam verovala koliko efekta može da ima takva promena. Najteže mi je padalo što moram često da jedem, jer je to mnogo više u odnosu na to koliko sam količinski jela, ali uz vežbe, veoma brzo se vide promene. I naravno, puno vode i druženje sa blogerima.

  2. Hvala Nataša 🙂 i na komentaru i na komplimentu 😉
    Što se hrane tiče kao što rekoh korenite promene…teško je jer se ostalih 5 članova moje porodice hrane „po naški tradicionalno“ pa me malo mami ponešto što spremam, posebno kada dođe večera… ali uzdam se u svoj karakter 🙂 Uvek kažem sebi, ako sam uspela da samo odlukom „Neću više“ ostavim cigarete nakon skoro dve decenije pušačkog staža, bez nekih problema…korigovaću i ishranu upravo tako, samo svojom odlukom i čvrstom voljom 😉

    • Uspećeš, naravno. Ako sam mogla ja, zašto nebi mogla i ti ili bilo ko drugi. Navike se teže menjaju, ali se menjaju. A što se ostalih članova porodice tiče, sve mi je jasno, naročito kad su muški u pitanju. Gledala sam skoro na TV bračni par, javne ličnosti, i na pitanje voditeljke šta je njemu najvažnije u kući, rekao je PUN FRIŽIDER! Na to troši najviše novca. Samo napred!

Ostavite odgovor

