Anđela – Veštica dobrog srca :)

Krajem prošlog meseca , na poklon sam dobila knjigu od virtuelne prijateljice Anite Đurđekanović.  U pitanju je knjiga    “ Drugačiji sam, pa šta?! “   ( klikom na link u nazivu, otvoriće Vam se strana sa informacijama o samoj knjizi ). Kupovinom knjige pomažete u daljem lečenju Anitinog sina Predraga koji boluje od cerebralne paralize.

Pošto sam na Fejsbuku u tom periodu kao sliku profila imala malu vešticu na metli, uopšte me nije začudila posveta:

“ Draga Danijela,

ti si čist primer da ni sve takozvane veštice na metli nisu loše…

Samo prekontroliši motor da ne prolupa od slabe upotrebe…“

Dok sam čitala posvetu,  osmehivala sam se, dok sam čitala knjigu plakala sam…

Krajem marta, otvorena je Fejsbuk stranica  Osmeh na dar  .

Cilj svih nas koji smo se okupili da pomognemo Aniti,  je prikupljanje novčanih sredstava potrebnih da Peđolino dobije kolica koja su mu neophodna.

Prošlog meseca organizovali smo Uskršnju aukciju rukotovrina i napravili jedan mali korak ka cilju.

U pripremi je drugi krug, nova aukcija.  Ovoga puta, odlučili smo da pravimo lutke, vođeni iskustvom koje smo imali u akciji za Darju Kostić,  gde smo u jednom krugu aukcije od prodaje lutaka prikupili prilično novca jer je odziv bio fantastičan.

Kao odgovor na temu napravila sam… a šta drugo nego malenu, dobru vešticu, kojoj sam dala ime kao u Đoletovoj pesmi – Anđela   🙂

Anđela je veštica dobrog srca, koja će bar malo pomoći Peđolinu da se približi cilju.

Lutkica je veličine dlana ( visoka oko 15 cm od vrha kape  do perle koja je stopalo )

Napravljena je od tankog pamučnog konca , a trup joj je napunjen sa malo sirove vune. Glava joj je opheklana perla, kosa je od sitnih perlica, a ruke i noge od drvenih perlica u dve veličine. Na vrhu kape i vrhu drške od metle nalazi se mesečev kamen.

Vešticu Anđelu, možete okačiti u vašoj blizini uz pomoć konca koji je provučen kroz kapu , a može da bude i broš koji će krasiti torbu ili neki odevni predmet… to zavisi od onoga ko poželi da je osvoji na aukciji i ko u tome uspe 😀

Kako i dobre veštice imaju drugare koji ih čuvaju, onaj ko izlicitira Anđelu kada za to dođe vreme, dobiće  i malog roze anđelka koji može biti privezak za ključeve ili mobilni telefon ( visok je oko 5cm ).

Ako koristite Fejsbuk,  pratite dešavanja na stranici Osmeh na dar  

Pored aukcija koje ćemo organizovati, u ponudi su i rukotovrine po fiksnim cenama,  koje možete kupiti odmah.

Ako ste kreativac i želite da priložite neki svoj rad, pridružite nam se ,  svaka pomoć je dobrodošla .

Do sledećeg pisanja

želim Vam da budete zdravi, srećni i voljeni

4 thoughts on “Anđela – Veštica dobrog srca :)

  1. Razmisljam sta bi rekla na sve ovo….ali verujem da ce me onaj ko treba shvatiti….Put kojim idemo…nije tezak…a opet nije ni tako lak…navikli smo na sve dzombe i poplave na njemu jer uz pomoc nasih divnih prijatelja i njihovog velikog srca sve smo sigurniji da nikada necemo biti sami…a sta vise mozemo da trazimo …..Hvala svima…;-))

    • Put kojim ideš je tvoj, kakav god bio, a ti si hrabra žena koja tim putem ide dignute glave i ne posustaje 🙂 Hvala tebi, jer svojim primerom daješ snagu i drugima

Ostavite odgovor

