Vrhunac kreativnosti :D

Već dva dana me muči, da li da ova razmišljanja podelim sa Vama ili da ostavim za sebe.

Rekoh sebi već po ko zna koji put  “ Danijela, pametnija si kada ćutiš! “  ali džaba, ne da mi mira, lepo kažu oni što me znaju,  da mi nije usta  progovorila bih na neko drugo mesto 😀  i evo, progovorih na tastaturu 😛

Elem, pre dva dana sačeka me na Fejsu poruka od drugarice :

Ja stavrno nemam teksta, toliko inventivnosti, toliko talenta, umetničkog izražavanja…  ja nisam videla do sada stvarno…

i u produžetku link do stranice ( koju vam neću otkriti 😀 )

 

Kliknem ja na link,  nađem se na lepo uređenoj stranici, interesantnog naziva, interesantnog opisa  … modna marka namenjena devojkama istančanog ukusa koje su spremne da eksperimentišu ,devojkama sa stavom…

Očekujem nešto woooooow, otvorim jedan album…. hm…mora da je neka zeza, u sledećem je to pravo…otvorim drugi…. vratim se na opis, vratim se na poruku moje drugarice, čitam… pa joj uzvratih :

Ti to mene zajebavaš?
Plastično dugme zalepljeno na metalnu osnovu…vrhunac mašte ! 🙂

Stvarno, nemam ništa protiv bilo koga, svako radi po svom nahođenju i onako kako misli da treba…  Samo glasno razmišljam ponekad i pitam se ko je tu lud…  Oni koji takve stvari rade ili njihovi klijenti koji kupuju i bez kojih ne bi mogli da opstanu?   Ili možda ja, koja provedem praveći jedne minđuše po par sati i posle ih naplatim kao i ta koja je nalepila plastično dugme na metalnu osnovu? I još razmišljam, da možda moji radovi nisu skupi?

Šta reći?
Nepravda, pa to ti je 😀

2 thoughts on “Vrhunac kreativnosti :D

  1. Malo je reći da je nepravda. Sve znam o čemu pričaš, savršeno razumem, a kad čujem pitanje DA TO NIJE MOŽDA NALEPNICA? Kupio bih znaš, ali se bojim, ljudi svašta rade! POLUUUUUUUUUUDIM! Zar je moguće da ne vide da je to nacrtano? Nije tačno da ljudi nemaju pare, ljudi nemaju KRITERIJUM! Ne kažem da su moji radovi savršeni, ali nisu ni za ponižavanje, tim pre što im je cena minimalna.

  2. ah, potpuno te razumem. mene pitaju da li ce to da se odlepi ili odsije? mislim, nisam ga radila da bi se to desilo..i gledaju ispod oka, a isti to bi u radnji bez problema kupili, naravno vise bi i platili. Kriterijumi? Sta je to? A niko ne razmislja o prsticima koji su danima i nocima pravili tu stvar..ih, necu da se nerviram..a tek ti sto ostavljaju razne linkove… naravno, da ga nisi ovde postavila..p.s. svidja mi se kako pises..

Ostavite odgovor

