Facebook – klikovi, lajkovi, šerovanje i reklamiranje…

Već duže vreme se dešava, da kako otvorim facebook, bukvalno pošizim. Konstantno mi je početna stranica zagušena i zatrpana fotografijama skoro pa istih ljudi. Tako je na stranici gde izlaze objave i aktivnosti prijatelja, tako je po grupama… jednostavno, ista ekipa! Plašim se da će početi da mi iskaču iz frižidera još malo 😀
Hvala Bogu i Fejsu pa postoje opcije da prestaneš da pratiš nečije objave.
Možda se ova moja izjava nekome ne dopadne, ali to je moje mišljenje i moje pravo da izaberem. Jednostavno, ne želim da budem u kontaktu sa nečim što mi izaziva nervozu… želim da radim ono što me čini srećnom i u čemu uživam.
Nekako imam utisak da se pojedini kreativci neverovatno agresivno reklamiraju i mene takvo ponašanje baš nervira. Odmah se setim onih agresivnih prodavaca koji su počeli da zloupotrebljavaju blagodeti 988 pa bez blama okrenu vaš broj i nude koješta…
Takođe me nervira kada neko traži „like“ za kojekakva takmičenja time što mi šalje privatnu poruku. Pritom, to mi nisu prijatelji u realnom svetu, a ni virtuelno sa mnom nisu razmenili ni prosto proširenu rečenicu, ali me se sete kada im treba „like“ …mislim…šta reći, a ne zaplakati 😀
Samo da znate dragi moji, kod mene je „like“ upravo to što i jeste…svidelo mi se nešto u momentu ( slika, razmišljanje, komentar ) i ja sam jednostavno kliknula „sviđa mi se“, zato što mi se baš sviđa…a ne zato što mi je iskukano ili sam super sa tim nekim, pa mu klikćem na svaku objavu… A nekako mi se čini da ima i toga. Vrte se u krug, 10ak po 10ak…grupice…i klikću, lajkuju, šeruju, po „ja tebi – ti meni“ principu. I ako si slučajno u tim kreativnim krugovima, non-stop ti se vrte isti, najagresivniji, od kojih ne možeš da vidiš ništa drugo.
Sve razumem… i da je kriza i da je velika konkurencija i da svi jure i bore se u želji da prodaju što više svojih rukotvorina, ali nekada se zapitam, da li su svesni da će možda nekada, nekome dojaditi? Znaju li da ta silna reklama može da proizvede kontra efekat? Može biti i da su ubeđeni da to tako treba. A možda i treba tako? Možda narod to volE 😀
Ne znam što sam ovo napisala, valjda što sam skontala da mi je pun kofer takvih i da moram malo da ga rasteretim, a i čisto da podelim sa vama moja razmišljanja.
Imate li i vi istih dilema, a nećete da pričate?
Pravo da vam kažem, od kako iznosim svoje misli glasno i jasno, manje je onih koji me vole…ali se ja taaaakooo dobro osećam, da vam ne mogu opisati 😀
Ajd uzdravlje, odoh da ‘eklam. Iako ne znam da se reklamiram agresivno, ljudi me pronađu, pa ima posla i za mene 😀
Ko traži – taj i nađe, a kad me jednom nađe, više me ne napušta, jer više od svake reklame govore naši radovi 🙂

Volim i ja vas
Budite zdravi, srećni i voljeni
Treba li šta više da vam poželim 😀

3 thoughts on “Facebook – klikovi, lajkovi, šerovanje i reklamiranje…

  1. Ja sam ovih zadnjih par dana jedna od tih, valjda. Jesam se malo agresivnije reklamirala. Mada nisam sigurna koliko zajedničkih prijatelja tačno imamo :D.
    Razlog – na netu se pojavila devojka koja je uzela sve od imena sličnog mom do boja koje sam originalno uzela svoj logo.
    Ne jednom mi se desilo da me ljudi kontaktiraju i kažu mi kako su me pomešali sa njom i kako su u stvari mene hteli da pozovu da negde učestvujem ali su greškom pozvali nju. :(. Problem je što od njene reklame ja ne mogu da otvorim FB a da mi nije zakrčila stranicu.

    Poenta, preterano agresivno reklamiranje nikad nije dobro. Ipak – ponekad je neophodno. Pogotovo u ovakvim situacijama.

    Nego, kod mene je još uvek onaj dvoj „ne znam kako se zove“ i dalje nisam uspela da shvatim kako se na tome radi. Pratila sam sve moguće instrukcije i dalje ono što uradim je užas živi :(. Trebam da ti ga vratim, možda ti budeš imala više sreće.

    • Veruj mi draga uopšte na tebe nisam pomislila, od tih agresivnijih tebe nisam ni videla 😀
      Nije mi jasno baš u čemu je poenta i problem sa tom nekom…ali sad ću baš da izbunarim…ubi me radoznalost 🙂
      Što se tiče spravice…”crochet forks” ma ne brini…ne moraš je ni vraćati, ionako ništa pametno sa njom radila nisam 😀

      • Ja sam skapirala tehniku ali se upetljam sa koncima kasnije. Ima slična fora sa lenjirom e to je već lako izvodljivo 😉

        Nego ja sam sad krenula da učim tatting, nije teško al nije baš ni lako. U svakom slučaju – veoma intersantno.

Ostavite odgovor

