Izazov

Znate li koliko volim izazove? Obožavam ih 🙂
Ne volim monotoniju i baš sam skoro kukumakala kako me ubiše porudžbine običnih ogrlica od običnih heklanih kuglica. Toliko su mi se smučile heklane kuglice da mi je došlo da platim neku babu da ih za mene hekla 😀
Nekako sam se izborila sa tim monotonim poslovima i kada sam uhvatila prvi slobodan trenutak uradila sam ogrlicu za devojku mog sina, možda malo drugačiju od onoga što inače radim.
Ogrlica je obična, ništa komplikovano za uraditi, jednostavan čoker koji se vezuje organdin trakom koja prolazi kroz njega celom dužinom. Da ne bi bio monoton, uradila sam krstić od poentles traka i malo staklenih perlica i čoker je dobio totalno drugačiji izgled 🙂

Najbitnije je da se Kaći dopao i da joj odlično stoji. Juuupiii 😀

Pravi izazov je došao sinoć u vidu poruke od Kaće. Njena drugarica je videla ogrlicu, svidela joj se i traži nešto poput toga, ali umesto krstića hoće heartagram… Mislim se : “ Šta li je to bre? Nikad čula nisam.“ Mnogo sam matora, ne pratim trendove, ali ko nema u vugla pita Gugla 😀
Tako ja pitah i dobih slikovit odgovor. Na prvi pogled, podsetio me je na pentagram, mada veze nema sa njim…ovde su u krugu srce i trougao. Saznah da je to logo rok grupe HIM, a u dublje značenje ovog simbola nisam ulazila, mnogo mi je komplikovano 😀 Bilo mi je potrebno malo vremena da osmislim na koji način ću izvesti da ovaj simbol napravim od onoga čime raspolažem. Najpre sam mislila da to uradim od poentles traka, ali obzirom da ima dosta tačaka preseka to nije bilo izvodljivo… nekako mi se nije dopalo kada sam pokušala, a i traka nema dovoljno čvrstine pa mi je sve to izgledalo nekako bljakavo. Drugi pokušaj je bio uspešniji, u opheklanom metalnom krugu napravila sam simbol od perlica. Generalno sam zadovoljna, ali nisam mogla dobiti precizan simbol jer nemam dovoljno dobre perlice, savršenog oblika – sve jednake. Znači, opet moram u nabavku, da kupim dobre Miyuki perlice da se ne nerviram sledeći put 😀
Evo kakav je konačan izgled ogrlice…Mislim da i nije toliko loše 🙂

E, sada odoh da postavim slike na Fejsbuk stranu… pa da čekam „strašni sud“ 😀 Hoće li se dopasti drugarici ili ne… Držite mi fige 😀

Volim i ja vas 😀

3 thoughts on “Izazov

  1. Drago mi je zbog izazova, jer ovakve ogrlice to jesu, u pravom smislu reči. Istina, nisam ljubitelj ovakvih motiva, ali to ne znači da ih potcenjujem. Naprotiv, posao si izvrsno uradila, jer su jako zahtevne. Naročito ova druga. Dobro je što si nam otkrila novu reč, moram da je proučim i savladam, jer mene to tek čeka.

  2. @ Iskrice
    Razumem te u potpunosti, nisam ni ja ljubitelj ovakvog nakita, ali ne želim sebe da uskratim uživanja dok ga stvaram 😀
    Novih reči koliko voliš…čovek se uči dok je živ 😉

    @ Sulless
    Hvala na komplimentu. Drago mi je da misliš da su dobre, obzirom da je ovo „tvoj teren“ 🙂

    Inače, stigla je povratna informacija i strašni sud nije strašan…reakcija je pozitivna i čoker kreće ka vlasnici 😀

Ostavite odgovor

