Reciklaža – Šareni grejači od starih hulahopki :)

Znate li koliko volim da recikliram i od starog pravim novo? Ako niste znali, sada znate 🙂
Volim kada me priča sa prijateljima sasvim slučajno odvede do stvari koje mi probude maštu i toliko mi se dopadnu da moram pokušati da ih napravim ili ću crći!
Za nastanak ovih blesavih grejača mogu da zahvalim Ani koja mi je pre neki dan poslala sliku ženskih nožica sa prelepim šarenim grejačima iznad kolena i pitanjem mogu li da joj uradim tako nešto. Obzirom da su grejači bili ultra šareni, sa morem boja i sitnih detaljčića, u nekim cik cak šarama, momentalno sam se uplašila 😀
Sledećeg momenta je proradila moja radoznalost i ja krenem kod čika Googla da se raspitujem… i on mi naravno podari velike slike u dobroj rezoluciji, gde sam iz prve skontala da su grejači rađeni mašinski i da je samo gornji i donji deo naheklan. Posle par minuta, samo zadnjica mi je virila iz ormara u kojem se krila kesa puna dečijih hulahopkica koje su bile pocepane na stopalima, ali mi je bilo žao da ih bacim zbog lepog dezena 🙂
Odmah sam izdvojila jedne i već sam znala koji ću konac koristiti, kao i da će se slagati Tačkici uz šeširić i njenu roZle garderobu.
Sve što treba da se uradi je da se iseku „nogavice“ – stopalca i guzu smo bacili jer mi nije palo na pamet za šta se mogu dalje koristiti osim za krpenjaču.
Na nogavice sam naheklala čipkicu u tri boje, da bude šareno i veselo, dodala heklani lančić sa dve filcane kuglice na gornji deo čipke, da bi se grejači iznad kolena skupili i privezali da ne spadaju. Mislim da bi bilo poželjno u taj gornji deo provući ili prišiti lastiš, a lančić sa bućkicama da ostane samo ukrasa radi…( to sam skontala kada smo završili i kada je ćera probala ).
Od hulahopkica se mogu po ovom principu napraviti i rukavice bez prstiju u dužini po želji i to mi je sledeće što ću uraditi…a ovi grejači, podjednako lepo stoje kada se stave na ruke kao rukavići…to nisam slikala, ali ću napraviti jedne…
Znam da nisam izmislila toplu vodu i da je ovo već viđeno, ali ovo je na moj način 😀 Ćerka je oduševjena i sigurna sam da će ovaj šareniš biti obavezni detalj u njenom prolećnom modnom izdanju 😉
Ćera mi je neviđeni pozer… nadam se da ćete uživati u ovom mini photo session- u 😀
P.S. Mama je bila nestrpljiva, pa umesto da slika sutra u zelenišu i lepom ambijentu dvorišta, morala je to da uradi odmah pod neonkama.





Ostavite odgovor

