Specijalne porudžbine ( kako izlazim u susret stalnim kupcima )

Nakon 14 meseci postojanja radionice Unikatea, mogu se pohvaliti da postoji određen broj osoba koje su stekle status stalnog kupca. Kada malo bolje razmislim, razlika između kupca i stalnog kupca je kao kada napravim poređenje između poznanika i prijatelja 😀
Za te svoje kupce-prijatelje uvek sam spremna da izađem u susret i pružim im nešto što ne mogu dobiti u nekoj prodavnici nakita u koju su ušli sa ulice.
Meni, koja zaista volim ovo što radim, i jeste cilj da pokažem osnovnu razliku između ručno rađenog, unikatnog i industrijski proizvedenog „štancovanog“ proizvoda. Ono što izađe iz moje radionice, zaista ima dušu 🙂
Pre nekoliko dana javila mi se porukom jedna fina dama, koja je sticajem okolnosti van Beograda u okruženju gde i nema nekog velikog izbora da bira poklon za najbolju drugaricu kojoj je rođendan ovih dana. Srećom, ona se setila da ima mene 🙂 Eto rešenja ! 😀
Nakon kraće prepiske oko izbora boja, modela ogrlice i još nekih sitnica, sve smo se dogovorile, ostalo je samo da ja radim svoj posao… a ona da se opusti i ne brine.
Ogrlicu sam radila po modelu koji je izabrala i za koji smatra da će pristajati drugarici, u pastelnim bež i roze tonovima jer su to drugaricine omiljene boje. Putem poruke, poslala mi je i tekst koji ću napisati i čestitku zapakovati sa ogrlicom. Uz malo mašte i kreativnosti i to nije bio problem, osmislila sam čestitku, napisala dati tekst, sve sam fino zapakovala u kutiju i poslala na adresu koja mi je data. Reakciju očekujemo željno 😀
Ovo mi je treći put da radim rođendanski poklon koji neko naručuje za dragu osobu. Dva puta je bio pun pogodak, pa valjda će biti i treća — sreća.
Evo malo fotografija… pa Vi prosudite gde je bolje kupovati i zašto 🙂

2 thoughts on “Specijalne porudžbine ( kako izlazim u susret stalnim kupcima )

  1. Jako mi se svidja,a iskreno i sama razmisljam da krenem da se bavim ovim poslom.Volim rucne radove,a ostajem bez posla,pa razmisljam sta dalje.Pozdrav

Ostavite odgovor

