Gde kupiti repromaterijal za izradu nakita

Ova tema je verovatno obrađena bezbroj puta od strane blogera koji se bave kreativnim radom, ali nije na odmet da i ja dam svoje viđenje i doprinos 😉

Naravno, osvrnuću se na nabavku materijala koji je meni potreban prilikom izrade heklanog nakita, a to je : predivo, perlice, metalni elementi.

Kada je u pitanju predivo, za nakit koristim tanji pamučni konac za heklanje ( heklica oko 1mm ).Predivo mahom nabavljam u StGeorge -u ( uglavnom u njihovoj radnji u Resniku ) ali ima i drugih mesta gde je vrlo povoljna cena.

Pozamanterija Čičak – Iako se nalaze u Nišu, kupovala sam od njih preko njihove Fb stranice. Vrlo su ljubazni i zadovoljstvo je sa njima sarađivati ( bar meni ).
Pored prediva, imaju i metalne delove za nakit po vrlo povoljnim cenama.

Pozamanterija Gaga i sinovi fb stranica
Pozamanterija Gaga i sinovi – fb profil – takođe iz Niša i takođe se može naručiti preko Fb, a šalju poštom. Imaju veliki izbor prediva svih vrsta. Ono što je meni interesantno je predivo Puppets eldorado koje se kod njih može kupiti po više nego duplo nižoj ceni nego u Beogradu.

Pozamanterija Naca 021 – Pozamanterija se nalazi u Novom Sadu, ali možete poručiti i preko njihove fb stranice. Kod njih se može naći raznoraznog prediva, ali ono što meni treba za heklanje je Hakelgarn i Peterle – lep izbor boja i povoljne cene.

Prediva Alisa – Alisu sam ostavila za kraj kada je nabavka prediva u pitanju, kao šlag na torti 😀
Alisa se nalazi u Novoj Pazovi i ja već godinu dana planiram da je posetim i nikako to da uradim…verovatno zato što znam sebe i što mi za posetu njoj treba brdo para jer je predivo vrlo povoljno i meni će naravno sve trebati 😀 . Naravno, od Alise se može poručiti i putem fejsbuka.
Iako nisam videla uživo prediva koje ona prodaje, znam da je pamuk odličan jer ga koriste tkalje koje poznajem. Nit je uglavnom tanka, ali možete odvajati niti i namotati broj niti koji vam odgovara. Tanak pamuk vrlo lepih boja, kod Alise se može kupiti za 6 eura kilogram – oko 70 dinara 100 grama, što je vrlo povoljno. Najmanja količina za kupovinu je 2kg, ( ali tih 2kg ne mora biti od jedne vrste i jedne boje prediva – ima prediva koje je sa kalema namotano na klupčiće od 200 grama ).

Perlice i metalni elementi

Ovo su neodvojive stvari, jer ko prodaje perlice, uglavnom u ponudi ima i metalne delove za izradu nakita.
Ponuda je ogromna, i tu i tamo samo su nijanse u pitanju. Kvalitet je uglavnom isti, bar na ovim mestima koje ću ja navesti, cene takođe. Ja ću dati linkove, a na vama je da gledate, upoređujete cene, kalkulišete i odlučite gde ćete nešto nabaviti 😉 Nadam se da se razumemo. Možda su na jednom mestu udice za minđuše jeftinije, ali na drugom je recimo punuda perlica bolja i povoljnija. Kada naručujete putem interneta, cilj je da poručite sa jednog mesta jer plaćate poštarinu. Ako poručite sa više mesta, dok platite poštarinu vrlo je diskutabilno koliko ste povoljno pazarili 😀

Radnje u Beogradu u kojima kupujem repro su

Stylish – – nalaze se u tržnom centru na Slaviji. Ono što je interesantno kod njih je da imaju lep izbor privezaka u boji mesinga, kao i lanaca i ostalih džidžica za one koji prave nakit u vintage fazonu.

Hobbit – opšte poznata radnja za nas koji se bavimo izradom nakita 🙂 nalazi se u Bulevaru Kralja Aleksandra, preko puta depoa. Veliki izbor metalnih elemenata, perlica i swarovski kristala i koječega još za izradu nakita.

Pored Stylish-a i Hobbita-a pomenula bih i čuvenu „Adams family“ na Slaviji 🙂 To je radnjica u ulici Kralja Milutina koja postoji 100 godina 😀 U njoj ima svega i svačega po povoljnim cenama, samo je pitanje kako će gazde biti raspoložene i koliko ćete živaca imati za kupovinu u ovoj radnji. Svakako vam želim sreću jer kod njih morate otići, pošto nemaju ni stranicu, ni profil na fb, a ni sajt preko koga možete naručiti 😉

Online naručivanje

Pomenula bih Perlicu – od njih često naručujem i vrlo sam zadovoljna i kvalitetom i cenom. Putem sajta možete naručivati nakon registracije i meni je to jednostavnije nego naručivanje preko fb. Porudžbina uglavnom bude obrađena i poslata narednog dana na šta dodate 1 dan da stigne do vas. Znači imate porudžbinu u rukama 2 dana nakon naručivanja. Do sada mi se nije desilo da ne budem zadovoljna onim što sam naručila.

Repromaterijal – nismo sarađivali, ali vredi pogledati 🙂

Moje otkriće sasvim slučajno je Hani Na nju sam naletela sasvim slučajno, googlajući i tražeći tananu iglu za nizanje i ušivanje sitnih perlica. Našla sam je na Kupindu, a nakon toga i na Fb. Vrlo je ljubazna i predusretljiva i zadovoljstvo je bilo kupovati od nje. Ono što bih pomenula je da pored metalnih elemenata, perlica i raznih džidža bidža, ima vrlo povoljno posrebrene udice za minđuše ( nisu od srebra iako imaju žig ).

Zaboravih…drvene perlice, neobojene, raznih veličina i oblika pogodne za opheklavanje ili već neko ukrašavanje 😉

Drvene perle za nakit

Ima još puno onih koji prodaju repromaterijal, ali ja sam pomenula samo one za koje mislim da su najpovoljniji.
Možda ću vremenom dodati još nekoga, a možda će neko od vas imati šta da doda u komentarima 😀

Do narednog pisanja…

Danijela

44 thoughts on “Gde kupiti repromaterijal za izradu nakita

  1. Danijela, pošto imaš dugo i bogato iskustvo u izradi nakita, imam jedno pitanje, ako možeš da mi pomogneš. Šta je od alata neophodno, za početak, za izradu minđuša? Nešto onako najosnovnije, bez čega se ne može?

    Ja bih probala to da radim kao hobi, za sebe i eventualno svoje prijatelje (dakle, nemam velikih amibicija po tom pitanju i ne bih ulagala mnogo novca). Ne bih ništa plela/heklala, već bih radila isključivo sa metalnim delovima, prelicama, kamenčićima i slično.

    Lep blog btw:)

    Pozdrav!

  2. Поздрав, Данијела! Желео бих да почнем мали бизнис са израдом наруквица и огрлица за клинце, али имам много питања. Да ли би ми помогла?

      • Marina, dobrodošla, izvinjavam se što si čekala na odgovor 🙂
        U poslednje vreme baš retko pravim nakit sa metalnim delovima, iz prostog razloga što ne volim da kombinujem metal i konac jer mi je to nepraktično za održavanje, što i kažem onima koji od mene kupuju nakit.
        Gledala sam malo po ovim radnjama gde inače kupujem repro i nisam našla ništa preko 25 mm. Ako naletim negde, svakako ću to napisati ovde. Pozdrav

  3. Pozdrav vredne moje dame :* Ja se bavim izradom nakita, ali u poslednje vreme ne mogu naci ono sto mi odgovara, pa bih volela da i ovde razmenimo iskustva. Sto se mene tice narucivala sam preko repro-shopa i perlice i mogu reci da sam zadovoljna, ali mi trebaju vece perle za izradu ogrlica koje su u danasnje vreme hit 🙂 dakle dimenzije od 25, 30 mm pa nadalje bi mi zavrsile posao 🙂 ako neko ima iskustva i zna gde da pronadjem to, bila bih vam veoma zahvalna . poljubac…

    • Pozdrav Jovana i dobro mi došla 🙂
      Pogledah malo po netu, pazi kada ne nađoh kod nas perle te veličine…E, sada, ima u inostranstvu, evo nađoh da se prodaje preko Aliexpressa i dolaze iz Kine, što bi reklo da ih možda ima kod Kineza tj po nekim njihovim radnjama… 🙂

  4. zelela bih da pocnem sa izradom nakita. D ali mi mozete pomoci gde da narucim repromaterijal. Unapred puno,puno hvala!! p.s.zivim u Pancevu…

  5. I ja pravim nakit vec godinu dana,i verujte mi nigde ne mogu da nadjem velike kristale ili perle,sve je presitno za ovu danasnju modu :).A kako moze da se narucuje od Aliexpresa,gde da ih nadjem,ima li ih na fejsu?Vidim da krupne kristale imaju neke stranice,ali su iz Bosne ili Hrvatske.Uglavnom ne salju za Srbiju,a ako salju onda je postarina najmanje 6eura,tako su mi rekli a to se realno ne isplati.

    • Milice, ono što ja radim nikako se ne može povezati sa nečim što prati modu, tako da što se tiče tih ogromnih perli, nisam se ni trudila mnogo da ih nađem jer ih i ne koristim,
      Aliexpress je online prodavnica http://www.aliexpress.com/
      Prodavci tih džidža za nakit su mahom iz Kine. Potrebno je registrovati se, imati karticu za plaćanje putem interneta ( izdaju se u svakoj banci ) i imati čelične živce da čekaš ( oko mesec dana ) da ti stigne paket, kao i da moliš Boga da se nekome na carini baš tvoj paketić ne svidi, pa reši da ga otvori i naplati ti zbog toga carinski pregled i pdv.
      Mislim da je jeftinija varijanta pogledati po tim kineskim radnjicama ili recimo Indija šopovima jer i oni imaju te ogromne ogrlice…Nisam pametna 🙂

  6. Pravo da Vam kažem, nisam se bavila time da li su registrovani ili ne, ali bar to je lako proveriti preko sajta APR-a 🙂
    Ja sam od njih poručivala online i plaćala kada mi stigne na adresu i nikada nisam imala problema, kao ni potrebu da vršim sa njima bilo kakvu prepisku, pa ne bih mogla komentarisati njihov (ne)profesionalizam.

    • Ja bih vrlo lako proverila preko apr-a da imam bilo kakav podatak. Ali pomenuti izbegavaju da ostave bilo koji podatak, a ponavaljam trazili su mi da pre nego sto mi posalju paket, ja njima uplatim dopunu na njihov broj telefona!!!! Svi znamo da postoji i postnet placanje gde su duzni bar ime da ostave,ali oni su izbegli i to. S druge strane oni iamju sve nase tacne podatke preko njihovog sajta.

      • Bacih pogled, nema ih u APR-u . Bar pod tim nazivom Perlica, nema preduzetnika koji ima neku sličnu delatnost… Znači, verovatno je samo urađen sajt i prodaja ide od kuće…Ne znam zašto insistirate na plaćanju unapred, pustite da stigne porudžbina i platite poštaru, a onda ćete videti ko Vam šalje paket. Ja sada ne mogu da se setim adrese sa koverte kada sam primala njihove pakete, ima sigurno godinu kako nisam ništa od njih naručila. Čini mi se samo da je u pitanju okolina Zrenjanina i da je u pitanju bilo fizičko lice, znači pošiljalac nije bila „Perlica“ nego neko ime i prezime… što znači da verovatno nisu registrovani.

  7. Pozdrav svima, i ja se bavim rucnom izradom nakita, interesuje me da li neko mozda zna gde mogu da nadjem lepse modele srebrnih udica, drzaca za priveske i slicno, da to ne dube posrebreno vec srebro? 🙂

  8. Cao 🙂 Devojke , je l’ zna neko gde u Nisu mogu da nabavim materijal za pravljenje cvetica za svatove, konkretno, trebaju mi male ruzice ? Pozdrav ! 🙂

    • Pretpostavljam da je kasno, ali odgovoricu. Kod zeleznicke stanice, veliki crveni kineski lokal, tj.skup lokala… U njemu od skoro ima ogromna prodavnica sa tim stvarcicama – trakice, perlice, ruzice bas za pravljenje cvetica za svatove (prilicno velik i dobar izbor).

  9. Zdravo, evo i ja bih pocela sa izradom ogrlica i narukvica za sebe i drugarice, pa me zanima sta mi je najosnovnije potrebno? Hvala unapred na odgovoru 🙂

    • Zdravo i dobro mi došla 🙂
      Izvini što si malo čekala na odgovor.
      Ono što ti je za početak potrebno su perle, sajle na koje ćeš da nižeš, metalni delovi ( stiskavci , skrivači veza, kopče, ukrasne kape ) i alat ( klješta ) i dobra volja 😀
      Preporučujem ti da odeš u Hobbit u Bulevaru Kralja Aleksandra, jer je Stela uglavnom bila voljna da objasni čemu šta služi i kako se koriste određeni delovi za nakit. Iskreno, ja već dugo skoro da i ne koristim metalne delove, i nisam bila kod nje, ne pamtim, ali nadam se da se tamo ništa nije promenilo…

  10. Povratni ping: Gde kupiti repromaterijal za izradu nakita II | Unikatea

  11. Dobar dan drage moje,
    Molim za savjet. Imam ideju ma napravim zavjesu od perlica, ali me zanima koje perlice se koriste, drvene, plastične, metalne…? I da li se to na silk ili na šta se nanizuje?

  12. Pocela sam praviti lancice za cucle. Pa me zanima znate li gde mozgu nabaviti drvene perlice u oblicima, tipa stopala, glava mede (velika okrugla)? Ove jednostavnije oblike nadjem a ove nikako. Hvala unapred!

Ostavite odgovor

