Prednovogodišnje pokloniranje

Untitled

Šta da vam kažem, danas mi je nekako emotivan dan…ispunjen lepim emocijama, lepim dešavanjima i pozitivnim stvarima 🙂
Želim i Vama i sebi što više ovakvih dana i ovakvog raspoloženja u godini koja je pred nama.
Kao što znate, ja mnogo volim da heklam, a volim i da poklanjam i često to radim. I kada prodajem, često uz to prodato ide i neki poklončić…šta ću, takva sam…najgora 😀
U skladu sa tim, odlučih da nekome poklonim minđuše jelkice
One prve eksperimentalne čekaju moju drugaricu Vecu , druge sam juče onako između ostalih aktivnosti napravila i poslala u Valjevo, trećenapravljene ću pokloniti nekome od vas 😉
Možete da birate boju jelkice ( može biti zelena a može i bela… ) možete birati boju perlica koje je krase, možete birati boju perle na vrhu… Ma šta da vam kažem, dobro sam raspoložena…skrooooz 😀
Ono što treba da uradite da bi osvojili minđušice je da što pre ostavite komentar. Imate vremena do sutra u ponoć, a ja ću pomoću Random generatora izvući dobitnika i kontaktirati ga, napraviti minđušice po želji i poslati ih već 28. popodne, da bi na cilj stigle pre praznika 😀
Jedini uslov za učešće je da ste iz Srbije .

Želim vam sve najlepše
Srećno 😀

11 thoughts on “Prednovogodišnje pokloniranje

  1. Volim kad je neko dobro raspoložen, bez obzira na poklone.

    I da dobijem i da ne dobijem minđuše, želim ti sve najbolje u 2013.
    Mada bi, priznajem, volela da ih dobijem. Iskreno, nema šta!

  2. Danijela,one poklone sto sam ja dobila od tebe su mi mnogo dragi,tvoji radovi govore vise od tvojih reci,uzivo su jos lepsi,savrseni,utegnuti,sve je na svom mestu.Zelim ti uspesnu narednu godinu i da uvek budes tako lepo raspolozena:)))

  3. Ja sam prelep poklon od tebe vec dobila,ali to što tvoje ruke prave je zaista neverovatno tako da bi mi prijalo da mi uši krase jelkice koje si ti heklala!,a i krenulo me na kraju ove godine sa poklončićima,pa … Kako god-tvojoj porodici i tebi želim smehom ispunjenu 2013.! :-*

  4. Jako su lepe, čak su mi slađe od prošlogodišnjih Sneškića, a mislila sam da od njih nema lepših 🙂 I sviđaju mi se baš ovako zelene 🙂

  5. ..ja se sada prvi put susrećem sa ovim,jako mi je drago da postoje takvi ljudi koji daruju iz srca,netražeći ništa za uzvrat,eh..da je samo više takvih!! Volim predprazničnu čaroliju,jer i ja kao i mnogi i dalje verujem u deda Mraza,pa tako možda se baš moj deda Mraz krije iza tvog lika i dela te ta zelena jelkica bude poklon moj.. ❤ :*

  6. Hvala vam devojke na divnim rečima 🙂 Žao mi je što ne mogu sve da vas nagradim…trenutno mi vreme to ne dozvoljava, ali biće još prilika i još nagradica 😀
    Jelkice će poneti…taaaaadaaaam
    Image hosted by servimg.com

    Čstitam Ivana…nadam se da ćemo uspeti da se dogovorimo i da ti minđušice krenu na put danas 🙂

Ostavite odgovor

