My secret Santa iliti Moja tajna Mama Mrazica :)

Priznajem, kao dete sam. Volim da poklanjam, ali volim i da dobijam. Posebno pred ove praznike obradujem se svemu što nađem u sandučetu, a da nije račun….ili neki reklamni materijal 😀
Zaboravili smo da šaljemo razglednice i čestitke jedni drugima, a meni to baš nedostaje.
Često se pridružujem akcijama razmene poklona, tako je bilo i sada 🙂
Sve je organizovala Sanja, administrator foruma Klub mama uz pomoć pametnog programčića Secret Santa Elf . Ovaj program se može koristiti za bilo koju organizovanu razmenu poklona. Štedi vreme, nema izvlačenja brojeva…samo se ukucaju podaci i program sve sam uradi, nema šanse da omane. Na mail vam stigne ime i prezime onoga kome šaljete poklon i to je to 😀 Ostalo je čarolija…iščekivanje i velika radost 🙂
Malo nas je iznenadio onaj sneg u decembru, pa je bilo malo povuci – potegni, ali mislim da je sve ispalo kako treba.
Meni je poklon stigao iz Vrnjačke Banje. Kada mi je kurir predao paket smejali smo se, jer me je onako upakovan neverovatno podsećao na reket 😀 Kada smo raspakovali, obradovali smo se svi prelepom novogodišnjem ukrasu. Interesantno napravljen, od komadića drveta, sa udubljenjem u koje se može smestiti nešto… Trenutno je tu stiropor u koji su pobodene jelove grančice i veštačke ukrasne grančice okićene lampionima. Kada prođu praznici, verujem da će tu biti neka ikebana, a na proleće saksija sa nekom lozicom…Smislićemo nešto već 😀
Evo kako on izgleda na vratima moje radionice
Picture 021

Mama, kojoj sam ja bila Mama Mrazica je Eli, koja živi u Švajcarskoj. Pošto je jednom rekla da će se obradovati bilo čemu što joj iz Srbije stigne, ja sam se potrudila da njoj i svakom članu njene porodice pošaljem po neku sitnicu koja je napravljena u Srbiji – sa ljubavlju, a kako drugačije 😀
U paket sam spakovala zvečkice koje sam pravila za batu i seku blizance, vunene patikice za malog Denisa, šal za Eli, „hvala ti bako“ vunene čarape za Elinog muža i čestitku koju je tako lepo napravila Jasna 🙂
Prvi put sam koristila usluge EMS ( express mail service ) iliti postexpress za inostranstvo. Jeste da košta više od slanja obične pošiljke, ali vredi, svaku paricu 😀
Paket je putovao cela 3 dana od Beograda do Berna, možete li da poverujete u to! Predat je 18. popodne, a na Elinim vratima je bio 22. u 7 ujutru. Oduševila sam se 😀 I mogla sam da pratim svoju pošiljku, ne samo do izmenične pošte već i van Srbije.
Evo slika poslatog poklona. Morala sam da ih „ukradem“ od Eli, jer sam ja tih dana bila u takvoj gužvi da nisam stigla da fotografišem.
Najveći izazov su mi bile zvečkice, ali njima ću posvetiti poseban članak, gde ću objasniti kako sam ih pravila 😉

Eli Eli1

Eto, tako smo se mi mame igrale i uspele jedna drugoj da izmamimo osmeh i učinimo svakodnevnicu lepšom.
Svima vam želim što više ovako lepih i srećnih trenutaka u godini koja dolazi 😉

One thought on “My secret Santa iliti Moja tajna Mama Mrazica :)

Ostavite odgovor

