Pahuljica „Maja“ i dva izazova

Znate li da volim izazove? Naravno da znate, ni sama ne znam koliko sam puta to ponovila.
Ovoga puta izazov je došao iz komšiluka i to je prvi izazov od dva pomenuta u naslovu. Komšinica je poželela da drugarici pokloni nešto posebno za rođendan. Smislila je da to bude heklani medaljon u obliku pahuljice na nekoj jednostavnoj ogrlici. Istog momenta sam joj rekla da pahuljicu do sada nisam heklala, ali da ću potražiti po internetu i smisliti već nešto.
Tako je i bilo, pogledala sam, ali nisam našla ništa što meni odgovara. Nakon malo razmišljanja, brojanja i dva pokušaja, uspela sam da napravim pahuljicu kakvu sam zamislila. Zbog čvrstine sam je „zarobila“ u žičani okvir opheklan srebrnim koncem. Napravila sam joj omčicu od sitnih perlica tako da se bez problema može staviti na sajlicu ili bilo šta drugo ( saten traku, lanac, kožicu ). Bila sam zadivljena koliko je lepa kada sam je onako gotovu držala u ruci. Istu reakciju imali su i moja ćerka, muž i komšinica kada je došla po ogrlicu. Malo je reći da sam zadovoljna 🙂 . Pahuljica je namenjena jednoj Maji , pa odatle u naslovu stoji „Phuljica Maja“.
Evo, da vidite koliko je lepa. Ne znam kako deluje na slici, ali unutrašnji prečnik kruga i raspon kraka pahuljice je 4cm.

pahuljica -Maja

Za drugi izazov sam saznala pre par dana, sasvim slučajno, gledajući Jasnin blog .
Pogodilo se da sam za blog Izazovi i slatkiši saznala u vreme kada sam tražila način da napravim pahuljicu . Posrećilo mi se, pa mogu da odgovorim i na taj izazov 😀
Nadam se da ne smeta što je pahuljica jedna…a izazov glasi „Pahuljice“ . Svakako planiram večeras da napravim minđuše pahuljice za ćerkinu drugaricu, pa će ih biti više 😀
Za kraj, još dve sličice.
Želim vam puno zdravlja, lepih trenutaka sa dragim ljudima i puno uspeha na svim poljima u narednoj godini 🙂

Pahulja Maja 1

Pahulja Maja 2

Do naredne godine…
Danijela

9 thoughts on “Pahuljica „Maja“ i dva izazova

    • Hvala ti što posećuješ moj blog i komentarišeš.
      U momentu poželeh da jednu ovakvu pahuljicu, sjajnu i iskričavu kao Iskrica, podarim tebi kao znak zahvalnosti što si tu i što me podržavaš 😀 Tako da draga moja, čim prođe praznično ludilo, šaljem ti jednu pahuljicu 😉

      • Hvala puno, puno, puno. Baš si me obradovala.

        Volim da poklanjam i da dobijam poklone, a ove godine sam dobila dosta stvari. Čestitke, obeleživače za knjige, kao i knjige za našu školsku biblioteku. O tome ću pisati kasnije, u januaru, kad biblioteka počne zvanično da radi.

        Hvala ti još jednom i sve najbolje tebi i tvojima, kao i prijateljima, komšijama, kupcima i svim ljudima koji ti nešto znače.

  1. Divno si ju isheklala, i sretno sa izazovom, ja svoje heklane pahuljičaste naušnice još nisam uspjela d apostavim za izazov no tko zna 🙂
    Sretna ti Nova 🙂 veliki pozdrav

Ostavite odgovor

