Христос се роди ( И Тамара :) )

Драги моји, шта год данас радили, желим вам да то буде са спокојем у души и љубављу и радошћу у срцу са онима које највише волите.
Данашњи дан је мени посебан, не само као верски празник који по традицији прослављамо од када знам за себе.
На данашњи дан, пре 6 година, 7.1.2007. у 19:40 , моја породица је постала богатија и бројнија за једног члана. Родила се Тамара!
Морам рећи да она није била планирана, али је желела да се роди и ми смо то поштовали, другачије није могло бити.
Донела је много радости у мој живот и желим да јој се захвалим на томе.
Срећан ти рођендан мазо мамина, дуго ми била здрава и срећна, а и ми заједно са тобом 🙂

DSCN0726

Срећна сам и време је даривања, па ћу након празника обрадовати некога од вас ко остави коментар на овај чланак.
До наредног писања…

Данијела

6 thoughts on “Христос се роди ( И Тамара :) )

  1. Divno. Srećan vam Božić i Tamari rođendan. Da svi budete srećni, zdravi, veseli, bogati, a Tamari, isto tako želim, da bude okružena ljudima koje će da voli i koji će da vole nju.

  2. Povratni ping: Pozdrav praznicima – idemo dalje… | Unikatea

Ostavite odgovor

