Svetlucavi svećnjak

Još pre praznika sam kupila paketić od 6 malih čašica- svećnjaka u raznim bojama. Često palim one malene mirišljave sveće, pogotovo kada nam u kuću dođu pušači, da se bar malo neutrališe miris dima 🙂
Pošto sam svakako imala u planu da se prijavim na izazov Svetlucavo na blogu Izazovi i slatkiši, nakon kraćeg razmišljanja, napravila sam odelce za čašicu od svetlucavog braon i zlatnog konca.

Ne znam koliko sam uspela da zabeležim tu svetlucavost fotoaparatom, ali uživo je baš efektan.

svećnjak

A ovako izgleda u mraku, kada se upali svećica.

Svećnjak 1

Iskoristiću priliku da kažem da nisam zaboravila obećanje dato u prethodnom postu, da ću darivati nekoga od onih koji su komentarisali 🙂
Neko će biti prijatno iznenađen ovih dana, saznaćete u narednom pisanju.
Do tada vam želim sve najbolje…

Danijela

12 thoughts on “Svetlucavi svećnjak

  1. Stvarno imaš zlatne ruke. Vidi se svetlucavost, ali verujem da na stolu izgleda bolje, kao što verujem da će neko, ko bude darovan sa tvoje strane, biti zadovoljan. Ja sam pahuljama PREZADOVOLJNA!

Ostavite odgovor

