Pozdrav praznicima – idemo dalje…

Konačno smo pri kraju praznovanja, još samo sutrašnje crveno slovo da preguram pa da idemo dalje 😀
Moram da poručim svim babama, tetkama i ostalima koji su me ovih godina kako se bavim ručnim radom, revnosno zvali telefonom da mi ukažu na crveno slovo u kalendaru, da to više ne rade, jer me izluđuju 🙂 Ako njih budem slušala, bolje je da ne razmišljam o registrovanju delatnosti i otvaranju radnje jer ću propasti 100% pošto dobar deo godine neću smeti da uzmem heklicu u ruke 😀
Drago mi je što smo priču po tom pitanju završili, i moram da vam šapnem da sam raduckala iako su praznici, doduše predveče i noću, ali nisam mogla da odolim, ako sam grešna zbog toga pristajem da idem u pakao 😀
Nećemo više o tome, sada ćemo o malo lepšim stvarima.
Darivanje!

Obećah u članku napisanom na Božić da ću obradovati nekog ko bude ostavio komentar ispod članka.
Ovoga puta nisam koristila generator brojeva da izvučem dobitnika. Odlučila sam da darujem Nenu . Time bih joj zahvalila što mi je podrška, što uvek nađe vremena da poseti moj blog i komentariše, što se za mene ne može reći 🙂
Draga Neno, hvala ti od srca, za svaku posetu i svaku reč podrške koju si mi napisala 🙂
Javi mi se na mail da se dogovorimo oko toga šta bi želela da ti napravim ( nisam smela da ti radim nakit unapred bez konsultacije ).

Mislim da sam priču o praznicima zaokružila i završila na najlepši mogući način 😀

Do narednog pisanja, želim vam svu sreću ovoga sveta…
Danijela

Ostavite odgovor

