Happy squares :)

Kod mene je sve nešto lepo i srećno ovih dana, pa tako i nov kompletić nakita reših da nazovem “ srećni kvadratići “ .
Iako boje nisu preterano žive i nema ih mnogo, može se za kvadratiće reći da su veseli.

Komplet kvadratići 2

Kompletić je nastao kao proizvod mog odmora.
Poželela sam da napravim pauzu u radu na jednoj porudžbini, pošto su u pitanju sitni detalji. Pomislila sam da bi mi prijalo da malo „presečem“ i uradim nešto konkretno.
Problem kod mene je, što kada počnem da radim ne mogu da se zaustavim jer sam nestrpljiva da vidim rezultate svog rada.
Tako je danas neplanirano nastala narukvica, a onda mi se omakla i ogrlica.
I baš sam srećna, i ja i kvadratićkasti komplet.
Nakon ovako finog „igLanja“ mogu mirno da odem na spavanje, a porudžbinu ću da dovršim sutra 🙂

2 thoughts on “Happy squares :)

Ostavite odgovor

