Spring flowers

Dugo nisam pisala ništa ovde. Nije da nisam imala šta, nego nisam imala vremena i za tu aktivnost. Kako krenu prvi znaci proleća ja postajem aktivna i sve je manje vremena koje mogu odvojiti za piskaranje 🙂
Pre neki dan sam na svojoj Facebook stranici objavila fotografiju na kojoj se jasno vide rezultati moje posete StGeorge-ovoj radnji u Resniku 😀 Puna kesa šarenog prediva koja jednostavno tera na rad.
Svašta sam nešto započela, što uopšte ne liči na mene, jer ja u suštini volim da završim jedan rad, pa tek onda prelazim na drugi, ali sam se malo zanela 😀
Ono što sam dovršila je jedna vesela i šarena prolećna ogrlica, kojom se prijavljujem na osmi izazov, na blogu Izazovi i slatkiši .
Ogrlicu sam nazvala Spring flowers kao što je i naziv izazova 🙂

Spring flowers

Pošto uvek vodim računa da i naličje bude lepo urađeno, ukapirala sam da se ogrlica bez problema može nositi i da naličje bude napred, pa je ovo 2 u 1 ogrlica 🙂

Spring flowers naličje

Ogrlica je podesive dužine, što se reguliše uz pomoć pomične perlice, ali te oscilacije u dužini nisu velike, možda 10ak cm, jer je ogrlica svakako lepša kada se nosi kraće, da pokrije dekolte.

Nadam se da vam se ogrlica dopada.
Ja sam puno uživala radeći je, a svaki pogled na nju ovako šarenu budi pomisao da je proleće tu…

Do narednog pisanja…
Danijela

12 thoughts on “Spring flowers

Ostavite odgovor

