Čupkica Tea :)

Možda nema veze sa heklanjem, ali želim da vam predstavim još nešto moje, moje remek delo neizmerno voljeno:)

dokica

Pre nekoliko dana uvela sam moju ćerku Teodoru u svet blogovanja.
Iako je vrlo mlada, Teodora se prilično lako snalazi kada je pisanje, postavljanje slika i objavljivanje u pitanju.
Ako negde zaškripi, mama je uvek tu kao podrška, bilo moralna, bilo tehnička 🙂
Čupkica Tea je bezbrižna tinejdžerka, koja na blogu piše pesme, piše o ljubavi, o drugarstvu, muzici i gitari koja je nedavno ušla u njen život i postala centar njenog sveta.

Ovaj članak koristim da joj zvanično poželim dobrodošlicu na WordPress.
Dobro mi došla među blogere ljubavi 😀

10 thoughts on “Čupkica Tea :)

Ostavite odgovor

