Male stvari koje puno znače

Nije samo fraza da život čine sitnice. To zapravo i jeste tako. Ja se mogu pohvaliti da sam neko kome je vrlo malo potrebno da bi bio srećan i uglavnom su neke male pažnje i gestovi ono što moj život čini lepšim, srećnijim i ispunjenijim.
Juče mi je čika poštar doneo jedan paketić. Obzirom da sam se prijavila na Uskršnju razmenu poklončića u okviru jedne Fb grupe, u momentu sam pomislila da mi je stigao taj poklon. Ali…vidim ja na koverti poznato ime i adresu i pouzdano znam da dotična dama ne učestvuje u toj menjaži. Počnem da otvaram poklon u hodu, pre nego sam kao čovek ušla u kuću 😀 . A unutra… blago!

Iskrica

Končići, perlice, šljokice, jedan lep ukras u obliku srca, disk sa poezijom i pisamce od moje drugarice blogerke Iskrice Ne mogu da opišem iznenađenje i radost koju sam osetila dok sam čitala pismo i gledala sadržaj koverte. Baš sam se obradovala 😀
Iako sam se ja odmah zahvalila sms porukom, moram da se zahvalim i ovako javno 😀 I da dodam da mi je internet omogućio da upoznam puno divnih ljudi. Neke od njih redovno viđam, neke tek treba da sretnem, kao i Natašu – Iskricu 🙂 Znaš ti draga moja Iskrice da se unapred radujem našem kafenisanju 😉

Još jedna sitnica koju treba da spomenem je blog nagradica koja je stigla meni da bih je prosledila svojoj ćerki Teodori, tačnije njenom blogu Čupkica Tea .
Nagrada je stigla od Dragice sa bloga Made by me Ja sam nagradicu preuzela i proslediću je Tei, a ona će pisati o tome ovih dana kada uhvati malo slobodnog vremena 🙂
Nagradu sam uredno stavila na stranicu, kraj ostalih nagradica 😉

Još jednom vam hvala, blogerke drage, što mi ulepšavate dane 😀

6 thoughts on “Male stvari koje puno znače

  1. Divno, zaista, radujem se s tobom.
    Ti si veoma dobar čovek i zaslužuješ sve najbolje.
    Imam sreću da lično poznajem Natašu, ne živi daleko od Čačka, pa sam joj bila u gostima, a sada čekam da mi sa ćerkom uzvrati posetu.
    Za tebe imam nešto, ali se sve nadam da ćemo se uživo sresti, daće Bog.

Ostavite odgovor

