Kako sam osvojila svoj prvi pehar

Ako mislite da je bilo lako…pa nije mogu vam reći.
Bilo je tu svega… smeha, suza, sreće, bola, svađe, tolerancije, strpljenja, nerviranja, pa opet puno tolerancije…a najviše ljubavi 😀
I taaaakooo ja osvojih pehar, neočekivano moram priznati, ali sam se oduševila ovim gestom mog dragog muža, koji je od sasvim običnog napravio neobičan dan.
Poslednjih godina ne pridajem mnogo važnosti datumima kao što su rođendani i godišnjice. Ne pričam o njima, nema ih na mom profilu na FB-u. Ne pravim terevenke sa puno gostiju nakon kojih ne mogu da se osvestim danima. To su dani koji su rezervisani da se obeleže sa dragim ljudima sa kojima sve počinje i sve se završava – a to je moja porodica.
Tako beše i juče, jedan sasvim običan dan, svako u svojim obavezama, samo su me deca malo više u prolazu mazila i čestitala mi…i ja sam ih počastila tortom 😀
A uveče, kada je dragi došao sa puta, dok sam se motala po kuhinji, na frižideru ugledah ovo… i oduševih se 😀

pehar

I sada se osmehujem dok ga gledam i drago mi je što sam ga osvojila…zasluženo 😀

16 thoughts on “Kako sam osvojila svoj prvi pehar

  1. I meni je drago, suze su mi pošle, ne znam tebi…
    Sve najbolje i da još mnogo, mnogo dana i godina provedete u sreći, radosti, ljubavi, razumevanju.

  2. Sjajno! Želim vam još mnogo, mnogo zajedničkih godina. 🙂 A juče je i mom mužu i meni bilo 7 godina kako smo se upoznali, do pehara ima ihaaa godina da se teramo. Mi smo mala deca za vas. 😀 Čestitamo od srca.

    • Hvala Ivana 😀 Eto, lepo, čestitam i ja vama godišnjicu 😀 Samo se vi terajte i budite mi srećni i nasmejani kao što i jeste, brzo će proći godine i eto pehara 😉

Ostavite odgovor

