Interesantan šorcić – reciklaža starog džinsa

Pre par dana požali se meni moja najstarija ćerka da nema šorc. Nakon pregleda ormara i rondanja po stvarima, ustanovile smo da ima SAMO 5 komada, ali dobro…neka bude da nema 🙂
Bacih pogled po radnjama na neke fensi šorciće, ali mi se želudac okretao ili od cene ili od nedostatka materijala. Ne znam šta drugi misle, ali ja nemam želju da mi dete šeta okolo sa pola gooze van šorca.
Kako sam bila sigurna da negde po ormarima ima mojih farmerica u koje više ne mogu da stanem, logično je bilo da odustanem od potrage za pristojnim šorcićem i počnem da razmišljam o pravljenju istog.
Farmerke sam naravno našla i ništa im nije falilo osim što su meni male, a ćerki se model ne dopada, pa smo ih sa uživanjem „uništile“ 😀
Nogavice sam skratila odokativno, ali sa namerom da zadnjica ostane u šorcu 😀
Šorc nije porubljen, već sam isečene nogavice opheklala crnim koncem i napravila jednostavnu čipkicu.
Na jedan džep sam našila sliku devojke sa gitarom (slika je skinuta sa interneta i štampana na platnu). Izbor slike je logičan pošto čupkica svira gitaru 🙂

šorc detalj

…Dodala sam par lančića, malo čipkice na drugi džep i eto jedinstvenog, modernog šorcića.

šorc

Čupkica je bila oduševljena i već ga je juče prošetala do Ade. Kaže da se jako dopao i njenoj najboljoj drugarici 🙂
Nogavice su ostale da napravimo torbice, ali to ću drugi dan, pošto su me već zvale babe da mi kažu da je CRVENO SLOVO i to ne jedan, već tri dana 😀
Dođem vam i sliku na modelu čim uspem da je navatam, što je vrlo teško obzirom da je raspust i da skoro nikada nije kod kuće 🙂
Eh, da…da ne zaboravim da sa vama podelim korisnu informaciju, a to je gde sam za male parice uradila fotografije štampane na platnu.

Za štampu je zadužen Foto Tomi iz Sonte. Na sajtu ćete naći podatke za kontak. Čovek je vrlo ljubazan i predusretljiv, spreman za saradnju. Ja sam mu mailom poslala slike, on ih je obradio i napakovao da iskorišćenost platna bude maksimalna,odštampao na svoje platno ( ima dve-tri vrste ) upakovao i poslao postexpressom, a platila sam pouzećem. Cena je vrlo povoljna u odnosu na cene istih usluga u Beogradu ( bar tamo gde sam ja pitala ). Ako znate nekoga u Bg-u ko radi povoljno digitalnu štampu na platnu i ostalim materijalima, slobodno recite, nemojte da se ustručavate 😀

Do narednog pisanja, želim vam zdravlja i veselja 😉

7 thoughts on “Interesantan šorcić – reciklaža starog džinsa

Ostavite odgovor

