Frayla’s notebook :)

Pre nego vam pokažem Frajlin tefter, moraću da vam kažem par reči o njoj.
Frajla je jedna novopazovačka cica koja se bavi nail artom ( oduševiće se kada pročita kako sam je predstavila 😀 )
Iako je neviđena lujka, koja se ni razmišljanjem ni delanjem nikako ne uklapa u kalupe današnjeg društva, ja ipak gajim simpatije prema njoj, što me ne čudi, jer mene su uvek privlačili tako neki „nenormalni“ tipovi ljudi 🙂
Šta da vam kažem o ženi koja ima ovakvu profilnu sliku na Fejsu

I ovakvu naslovnu… 😛

Ma lujka neviđena! 🙂
Svi umetnici su pomalo ludi. A ona je umetnik kada je njen posao u pitanju.
Iz njenog salona možete izaći sa „Memoirs of a Geisha“ noktićima

Ili recimo Tom & Jarry noktićima

Eeeeee, a može i „Ti dam ti dam ti dam…“

A možete dobiti i prsten uz nokte 🙂

I tako, svašta nešto ima kod Frajle.
I pročulo se nadaleko da ona mnogo dobro radi, pa zakazuju žene ko blesave.
Čula sam da je već počelo zakazivanje za 2015. godinu 😛 , pa pomislih da nije na odmet da joj uradim jedan tefter, da ima gde da zapisuje te silne zakazane termine.
Tako je nastalo „odelce“ za blokče koje se može skinuti sa teftera da bi se opralo ili da bi ispisan blokčić zamenili novim.

IMG_0016

Odelce je urađeno od teksasa, opheklano pamučnim koncem.
Za sliku na platnu, zadužen je Foto Tomi
Na odelcetu postoji i obeleživač sa dve perlice na krajevima kao i umetak za olovku.
Poenta je naravno u tome da niko osim moje frau Jele nema ovakav tefter 😀

IMG_0020

IMG_0021

IMG_0014

Nadam se da će se mojoj Frajli svideti ovaj blokčić i da ću ovim uspeti da je „navabim“ u moje krajeve, jer nismo čestitu kafu popile ne pamtim, a baš mi se pije kafa „razgovoruša“ sa njom 🙂
A ovo mu i dođe kao mito, jer možda će da me „uglavi“ negde preko reda, da mi sredi nokte, na nogama – jer od noktiju na rukama ne mogu da heklam 😀
Ali samo pod uslovom da ima struje, da ne sušim gel na sunčevom svetlu sa nogama podignutim u nebesa, kao prošlog leta 😀

9 thoughts on “Frayla’s notebook :)

  1. Jok neće :))))) Poznajući tu istu frajlu znam da će biti oduševljena kao i ja njenom izradom. Svaka čast, devojko ovo je odrađeno vrhunski !!! ♥

  2. Ovako može da te predstavi samo neko ko me dobro poznaje 😀
    A posle ovakvog predstavljanja ostali neće ni imati želju da me upoznaju 😀
    Voli te tvoja Frayla ❤

Ostavite odgovor

