Moto skup u Despotovcu – povod za divan vikend ( dan prvi )

Beše moto skup, pre deset dana, ali sam ja malo lenja zakasnila sa pisanjem 🙂
Neću vam puno pisati o samom skupu, ni o „bajkerima“ . Samo ću vam reći da ne ljubim taj izraz i da mi je draže kada se za nekoga na motoru srpski kaže da je motorista ili motociklista.
Da, to smo muž i ja – obični ljudi koji koriste motor kao prevozno sredstvo i uživaju u tome. Pritom su ti isti motoristi normalni, ne alkoholišu se, nepušači su, imaju porodicu, on ima stalan posao, ona hekla… gle čuda 😀
Baš nekako u periodu kada smo počeli da se dogovaramo i razmatramo hoćemo li ići na ovaj skup, ja sam pročitala članak na blogu Privateering .
U pitanju je tekst Put kojim se ređe ide

Opčinjena lepotom prirode koja je plenila sa fotografija, po internetu sam potražila još tekstova i fotografija. Kada sam videla koliko je ta lepota blizu Despotovca, odmah sam odlučila da idemo na skup…i to ne jedan, već dva dana 😀
I tako…krenusmo u subotu 20. jula, ujutru, pre 7 sati. Deca nas regularno ispratiše uz mahanje, sa osmehom i rečima da ne brinemo i da će oni biti dobro 🙂
Prvo stajanje beše u Smederevu gde smo protegli noge i popili kafu.
Nastavili smo put prema manastiru Gornjak koji nam je po dogovoru bio prvo zadržavanje na putu ka Despotovcu.
Ne mogu vam opisati koliko sam uživala u vožnji kroz Gornjačku klisuru.
Neplanirano, stali smo da slikamo prelep prizor – ostatke manastira Blagoveštenje.

IMG_0003

IMG_0002

IMG_0007

Više o manastiru možete pročitati ovde

Nastavili smo put do manastira Gornjak ( nekada se zvao Ždrelo ) o kojem više možete pročitati ovde

IMG_0011

IMG_0017

I ovde je priroda lepa…

IMG_0009

I lep gos’n Žmu 🙂

IMG_0013

I malo luckast…

IMG_0014

A onda smo nakon vožnje preko nekih sela, došli do puta kojim se ređe ide, koji nas je odveo do Krupajskog Vrela

A tamo…divna priroda…

IMG_0023

IMG_0030

IMG_0033

I nestašni Žmu koji „Fata ribu“ 🙂

IMG_0036

A ovo je restoran gde možete nešto popiti i pojesti uz vrlo pristupačne cene i jezerce – bazenčić u kojem se možete okupati…

IMG_0037

I deo prelepog dvorišta…

IMG_0040

Nakon odmora i uživanja u lepoti ovih predela, nastavljamo vožnju i stižemo u Despotovac. A na ulazu u grad…

Manastir Manasija ( Resava)

IMG_0059

IMG_0041

IMG_0044

IMG_0045

Nakon razgledanja i fotografisanja stigosmo na mesto skupa, poljanče pored reke Resave.

A tamo motori…

IMG_0064

I neki dragi ljudi…

IMG_0060

I ručak koji sam ja propustila i pojela samo kupus salatu, ali muž kaže da je pasulj bio vrh 🙂
Pa onda defile – vožnja po gradu… pa akrobacije…

IMG_0073

A onda sam ja imala veeeliki problem sa bešikom jer sam popila tonu vode 🙂 i problem sa kožnim moto odelom ispod kojeg se sve upalilo 😀 Pa smo požurili da nađemo smeštaj.
Mi motoristi smo imali popust, pa nas je prenoćište u centru grada koštalo svega 600 dinara po osobi. Za 1200 dinara, dobili smo finu, čistu dvokrevetnu sobicu sa TV-om koji nam nije trebao i čistim kupatilom u kojem je bilo sve što je potrebno.
Nakon osveženja, vratili smo se društvu na mesto gde je bio skup. I opet neki dragi ljudi i puno smeha…
I tako je prošao prvi dan vikenda.
Zbog puno fotografija, drugi dan ću staviti u novi članak…ovih dana 😀

10 thoughts on “Moto skup u Despotovcu – povod za divan vikend ( dan prvi )

  1. Čestitam od srca. Inače, verovatno smo se mimoišli …ali bio sam tamo tih dana. Ne mogu ovde da ti postujem fotku, ali smo se slikali sa nekim bajkerima.
    Nismo stigli do Despotovca, ali bili smo na skupu u Petrovcu na Mlavi.
    Veliki pozdrav i još puno puno kilometara želim.

  2. Skoro nisam tako uzivala u divnim slikama, kako je lepa nasa Srbija a mi tako malo znamo o njoj i njenim prirodnim lepotama. Svi hrle na more u inostranstvo a neznaju kakva ih sve neotkrivena blaga prirode
    cekaju ovde za mnogo manje para. Jedva cekam jos slika sa moto skupa.

  3. Povratni ping: Liebster blog award – II deo :) | Unikatea

Ostavite odgovor

