Prelep vikend u Homolju – dan drugi

Da nastavimo 🙂

Za početak, da pokažem gde smo mi to našli smeštaj u Despotovcu 🙂
U pitanju je TLS Company, a nalazi se u ulici Save Kovačevića bb na samom sportskom centru SD Sloga.

Ovo mesto smo napustili oko 8 sati i krenuli do kampa i mesta održavanja moto skupa.
A tamo…kao posle boja…ne mogu vam opisati količinu praznih čaša i flaša koje su bile svuda okolo.

IMG_0001

Nemojte misliti da je to tako ostalo. Za sve su se pobrinu ljudi iz organizacije, tj neumorni momci iz MK Resava i njihove lepše polovine.
Samo sam po ko zna koji put pomislila na kom nivou nam je kolektivna (ne)svest, kada neko ne može da pokupi smeće za sobom nego to uvek mora neko drugi da radi, ali tako je kako je, idemo dalje.

Na ivici poljane je šumarak gde su se smestili oni koji su poneli šatore.

IMG_0002

A kada se prođe kroz šumarak 50ak metara… Resava…

IMG_0003

Po planu i programu skupa, tog jutra od 8 – 10 je bilo okupljanje, doručak i kafa, pa ko hoće u 10 je mogao krenuti na zajedničku vožnju do Resavske pećine i vodopada Lisine.
Mi svakako nismo mogli zamisliti da propustimo tu vožnju, međutim, zbog nekih problema i događaja koji su neplanirano zadesili organizatore skupa, niko nije bio raspoložen da ide, pa smo nas dvoje krenuli sami oko 10 sati.
Naši domaćini su nas ispratili do izlaska iz grada, da ne promašimo put, i ovom prilikom se zahvaljujem i Mladenu iz MK Resava i momku koji nas je pratio ali sam mu zaboravila ime…udario kreč u glavu, godine su to 🙂
Taman se pripremih za dužu vožnju, namestih naočare, smestih se udobno zavaljena na kofer…kad ugledah natpis „Park minijatura“
Pa gde to da propustimo 😀
Pokazah mužu rukom i skrenusmo sa puta na parking posut kamenčićima.
Na vratima piše radno vreme od 10…dobro je…radi… a iza vrata…

IMG_0009

IMG_0013

IMG_0020

IMG_0021

IMG_0026

IMG_0056

IMG_0058

…iza vrata…Manasija, Ravanica, Žiča, Ljubostinja, Sopoćani, Studenica… u malom. Makete su urađene kao savršena kopija crkava u realnosti. Bila sam zadivljena shvativši koliko je truda, volje i nadasve ljubavi bilo potrebno vlasniku da svoju ideju pretoči u ova remek dela.
Zaista sam uživala u svakom minutu provedenom u parku minijatura i razgovoru sa gospodinom Milenkom.
Imali smo sreću da dođemo prvi i budemo sami, pa smo mogli lagano da obilazimo i da se divimo i ja da fotografišem, iako sam imala problem da naštelujem ovo čudo od aparata koje mi je dao sin, pa sam onda sve lepo rešila tako što sam prebacila na automatiku 😀

Nakon skoro sat vremena provedenih u Parku minijatura, krenusmo ka Resavskoj pećini. Pošto je na moju sreću, put malo lošiji, krivudav i često se moglo naleteti na šljunak prosut po asvaltu, Žmu je morao da smiri hormone i vozi onako kako ja volim… 60 km/s …prava brzina za uživanje.
Ja ležerno zavaljena na kofer, vizir podignut, udišem čist vazduh, klizimo putem, a oko mene prelepa priroda…milina 🙂

Sledeća destinacija je bila Resavska pećina. tamo smo stigli oko 11:30.
Pošto su momci iz kluba na sve mislili, javili smo se na blagajni i dobili 2 karte , kao i besplatno piće u restoranu.
Hvala drugari i žao mi je što nas nije bilo više.

Pošto je u većem delu pećine, fotografisanje zabranjeno, ja sam isključila aparat na ulazu i nisam fotografisala nigde. Uživala sam u priči vodiča i u razgledanju.

Ovo je slika sa ulaza

IMG_0070

Sve ostalo možete naći na sajtu Resavske pećine

Nakon obilaska pećine, vraćamo se nekoliko kilometara nazad i na raskrsnici krećemo putem koji vodi do vodopada Lisine.
Više o vodopadu pročitajte ovde

Ovo nam je sa leve strane dok idemo uzanim puteljkom ka vodopadu…

IMG_0076

IMG_0087

IMG_0085

IMG_0090

Nema potrebe da pričam o lepoti prirode, mislim da se vidi na fotografijama 🙂
Tu kraj samog vodopada je restoran, ali zbog velikog broja ljudi i gužve, nisam imala želju da se u istom zadržavam. Nekako mi se sve to nije uklapalo u onu sliku divlje i divne prirode…
Nastavili smo put, a sledeće odredište je bio manastir Ravanica.
Od Resavice smo imali društvo, jer nas je na putu prestigao motor koji smo prepoznali..Beše to gospodin Ivica iz Svilajnca 🙂 Njega i njegovu lepu Jelenu, upoznali smo na skupu prethodne večeri.
U Resavici smo sa njim i njegovim sinom proćaskali par minuta, protegli noge i osvežili se, a onda nastavili put, preko Senjskog rudnika ( gde je sniman film Petrijin venac ) , prošli smo pored vojnog poligona Pasuljanske Livade i stigli do Ravanice.
To je bilo poslednje odredište koje smo planirali.

IMG_0092

IMG_0095

IMG_0096

IMG_0097

IMG_0098

Nakon što sam sa puta, bacila pogled kroz objektiv i napravila ovu fotografiju…

IMG_0101

…isti sam spakovala u kofer, udobno se smestila i krenusmo do Ćuprije, gde smo izašli na autoput koji nas je doveo do kuće.

Iza sebe smo ostavili 450 pređenih kilometara u dva prelepa dana, videli smo deo naše predivne Srbije, upoznali neke divne ljude i obogatili svoj život novim iskustvima.

Nama je bilo lepo, a nadam se da ste i vi uživali dok ste čitali i gledali.

Do narednog pisanja
budite mi zdravi i srećni 😉

6 thoughts on “Prelep vikend u Homolju – dan drugi

  1. Draga ovo je prelepo,tako je pitko ispisano da citajuci i prvi i drugi deo osecala sam kao da sam bila sa Vama.
    Prelepo jjedva cekam sledecu pustolovinu,obavezno da je podelis sa nama.

    • Hvala Anja, trudila sam se da ne komplikujem mnogo jer i sama volim obične, jednostavno napisane priče. Ne treba ni puno reči kada fotografije pričaju 🙂
      Biće pustolovina, samo neka je zdravlja… za pustolovinu ne treba mnogo, samo želja i volja 😉

  2. Draga moja Daco, čitajući reportažu sa ovog vašeg putivanja, imala sam potpuno utisak kao da sam i ja tamo sa vama. D. i ja nismo motoristi, ali je (kao što se već zna) on strasni ribolovac, pa smo zahvaljujući tome, bili na mnogim divnim mestima u Srbiji.Zaista, ima svašta lepo da se vidi ❤

  3. Povratni ping: Liebster blog award – II deo :) | Unikatea

Ostavite odgovor

