Tačkica…

…je kriva što me nema… samo da se zna 😀
Tačkica je Tamara, moja najmlađa ćera, mezimče cele porodice, malo razmaženo čudovište koje vam izmami osmeh i kada vam nije do smejanja.
Ta mala Tačkica je pre mesec dana krenula u školu, i ja sam zajedno sa njom, peti put u životu. Samo da znate, opet učim azbuku 🙂 Ne žalim se, lepo mi je, divno se družimo, samo mi je dan prekratak i još uvek se navikavam na novu organizaciju da bih nekako sve uklopila. Zbog toga malo trpi ovaj blog, ali nadam se da ću uspeti da nađem vremena da budem redovnija sa pisanjem na ovoj stranici.
Pošto smo se opremili za školu, rešila sam da Tačkicu počastim nečim interesantnim, što se ne može kupiti u bilo kojoj radnji, pa sam joj napravila zanimljivi držač za olovke koji joj već neko vreme krasi radni sto.
Za držač mi je bilo potrebno malo konca ( iskoristila sam ostatke prediva ) , kartonske tubice od toalet papira, plastični poklopac sa neke kantice, malo vremena, malo veštine i puno ljubavi 🙂
Držač je urađen tako da se i kartonski valjčići i poklopac koji je postolje mogu izvaditi i končani deo se opere kada se zaprlja.
Evo kako to izgleda…

drzac tackica 1

drzac tackica

Pošto nam je već stiglo hladno vreme, uradila sam Tačkici i jednu „fensi“ kapicu 😀
Reče mi neko da su sove u modi, a mi volimo da pratimo modu, pa tako nastade heklana, sovasta kapa, a možda je to i kapičasta sova :D… kako god…sledi par fotografija koje će pokazati kako je Tačkica izvela sovu napolje 😉

sova tackica 2

sova tackica 1

Sova tackica

Ovo je prva kapica u ovom fazonu koju sam uradila. Ima malih propusta, ali naučila sam iz tih sitnih grešaka, pa znam da će naredna biti bolja 🙂
Nju sam već započela i nadam se da će obradovati jednu tinejdžerku… Javiću vam rezultate, obavezno.
Do tada, budite mi zdravi i srećni 😉

13 thoughts on “Tačkica…

    • Tačkica je nadimak dobila od vaspitačice, još kada je krenula u vrtić…i eto, ostala je Tačkica 😀 I meni se dopadaju patike, rado bih nosila iste 😉
      Drago mi je da ti se dopada kapa, i meni se dopada kako joj pristaje …baš ♥

Ostavite odgovor

