Unikatea za decu :)

Prošlo je 11 dana od mog prethodnog članka. Tada sam obećala fotografiju kape sove koju sam započela za jednu tinejdžerku.

Rekoh već da je prva kapa koja je ostala mojoj Tačkici imala malih propusta, koje možda niko osim mene ne bi ni primetio, ali meni su zasmetali. Pošto kroz rad dolazim do saznanja i novih rešenja, sve što sam do sada uradila za mene je veliko iskustvo i ima neprocenjivu vrednost.

Bilo kako bilo, nakon objavljivanja one prve kape, narudžbine su krenule i ja sam do juče uradila još 3 sove, jednu hello kitty i jednu angry birds kapu, započeta je miki maus kapa za jednog bebana koja će ići u kompletu sa patikicama, a treba da radim još jednu macu i jednu kapu po liku iz Diznijevog crtaća.

Svaki novoporučeni „lik“ koji će kapa poneti za mene je pravi izazov. Ne radim po šemama, već gledam slike likova i ako pronađem na internetu slike već urađenih kapica, da bih imala predstavu kako bi se nešto moglo izvesti. Što više radim, sve mi je zanimljivije i baš se zabavljam dok radim, Mogu reći da je heklanje same kape ( podloge ) najlakši i najdosadniji deo posla, a zabava kreće kada uradim delove i krenem da ih raspoređujem po kapi 🙂

Sve u svemu, mislim da ću se malo više posvetiti izradi stvarčica za decu jer je to nešto što me trenutno raduje, ispunjava i stvarno mi život čini lepšim 🙂

Evo fotografija urađenih kapica.

Nadam se da će vam se dopasti 🙂

Sovcica Sara 1Sovica Sofija 2Sovica Natasa 1Hello Kittyangry birds 2jpg

6 thoughts on “Unikatea za decu :)

Ostavite odgovor

