Wellness izazov – pokreni se u društvu!

Možda će vam delovati čudno što na blogu o heklanju vidite ovakav naslov, ali mislim da će tema biti vrlo interesantna svima koji imaju statične poslove, poput mog heklanja 🙂

Vreme je da se malo razmrdamo.

Nemojte biti od onih koje pominje Mooshema u svom tekstu i koji kažu „pokrenuću se… danas, sutra… kad’ na vrbi rodi grožđe..“

Pročitajte njen tekst pažljivo i donesite odluku, pokrenite se 🙂  Ako donesete takvu odluku, u tekstu ćete takođe naći i detaljno uputstvo šta treba da radite.

Treba li da kažem da ne pamtim kada sam peške otišla negde? Uglavnom sve obaveze završavam tako što sednem u auto i odvezem se gde treba, a onda se vratim kući i sednem da heklam. To što sređujem kuću ne smatram nekom rekreacijom i za sebe mogu reći da sam prilično zarđala.

Dugo se već kanim da se pokrenem i nateram sebe da pešačim. Pre par dana sam ostavila auto pred kućom, a ja otišla po dete peške 🙂 Kada sam došla kući i otvorila Fejsbuk da proverim poruke, iskočio mi je ovaj gore pomenuti tekst i to mi je bilo dovoljno da donesem odluku. A to je najteži korak, bar meni. Teško mi je da prelomim, ali kada donesem odluku to je više od pola posla. Nisam od onih koji odustaju i ako nešto rešim ja to i uradim.

I tako meni sin dade nekog drndavog androida na koji mi je instalirao endomondo aplikaciju i ja počeh da evidentiram svoje šetnje.

Do kraja oktobra se zagrevam, od novembra kreće Wellness izazov 

Ako rešite da nam se pridružite u novembarskom šetanju potražite me ovde 🙂

Evo kako izgleda moje zagrevanje. Ove zelene čikice u kvadratićima su moje šetnje po danima. Svakodnevno pređem oko 4km hodom neke srednje brzine. Ovo ispod je rezultat moje večerašnje šetnje, a na karti je ruta koju sam prešla.Odlično se osećam i ne pada mi teško, osim što me nožice malo bole, ali to je znak da mi se zarđale noge razmrdavaju 😀

endomondo

 

Pozdravljam vas, sa nadom da ćemo zajedno šetati ceo novembar 😉

 

3 thoughts on “Wellness izazov – pokreni se u društvu!

  1. I ja idem u setnje po NBG keju, prelazim oko 7 km svaki put. Nekad ne uspem da odem, ali to onda nadoknadim jedenjem voca i izbegavanjem slatkisa, ukljucim muziku i otplesem na 5 brzih pesama. Hahahahahaha. Mrdam meso.

    • Svaka čast na kilometraži 😀 I na mrdanju mesa uz muziku 😀 Ja nemam kej 😦 Do Košutnjaka imam oko 3km kao i do Miljakovačke šume, a skroz mi je glupo da idem autom na destinaciju pogodnu za šetnju. Za sada biram manje prometne ulice kada mogu, a kada idem po dete u školu osuđena sam na ulicu koja nema trotoare jer su prepuni parkiranih automobila. Samo se nadam da će mi ovih mesec dana kretanja biti dovoljno da stvorim naviku koju ću svakodnevno praktikovati ubuduće 😀

  2. Povratni ping: Kvalitetna izrada, preporuka i puno ljubavi – najbolja reklama | Unikatea

Ostavite odgovor

