Kvalitetna izrada, preporuka i puno ljubavi – najbolja reklama

Danima već razmišljam o tome kako dugo ništa nisam napisala na blogu, mesecima pričam kako treba nešto da promenim po tom pitanju i naravno ne preduzimam ništa. Kao, nemam vremena i ne znam šta pametno da napišem, ali to je samo izgovor i biće tako dok ne donesem odluku, pa će se i za pisanje naći i vremena i tema kao i za ono kretanje iz prethodnog članka.

Nego, da pređem na stvar iz naslova. Pade mi na pamet nakon poruke koju sam dobila od žene koja je kupila dečiju kapu od mene, a čini mi se kao fina tema koja može da pomogne onima koji nameravaju da se bave ručnim radom i imaju želju da uz to i zarade neki dinar 🙂

Mislim, nije ona jedina koja je zadovoljna, ali je poruka sveža, pa me podstakla na pisanje 🙂

Untitled

Ne mora svima, samo ponekoj prijateljici…uz kafu, onako kako samo žene znaju 😀

women-gossiping

Kao što znate, većina nas koji se bave ručnim radovima su „sve u jedan“ –  i kreator i proizvođač,  fotograf, onaj koji promoviše i reklamira, prodavac…a uz sve to ide i privatan život. Jasno Vam je da je fizički sve to teško postići ( bar je meni teško ), pa sam zbog toga morala odlučiti kojoj oblasti ću biti najmanje posvećena. Ja sam žrtvovala marketing i prodaju ( u smislu plaćenih reklama i izlagačkog prosotra i odlaženja na izložbe – što zahteva goooomilu radova )  i opredelila se za internet prodaju i reklamu putem bloga i fejsbuk stranice jer mi tako trenutno odgovara. Nisam ograničena radnim vremenom, heklam kada stignem u toku dana ili noći, isto važi i za online aktivnosti.

Ono čemu sam ostala maksimalno posvećena i dosledna je kvalitet izrade. To što je predmet ručno rađen ne znači da treba da bude fušerski urađen i da se grubo izrazim – „drljav“.  Uvek sam se trudila da sve što uradim uradim najbolje što znam, bez obzira da li su u pitanju minđuše od 200 dinara ili ogrlica od 2000. Nemam problem da svoj rad fotografišem u krupnom planu sa svih strana, jer na njemu sve mora da bude „pod konac“ što bi rekla moja majka 🙂
Ovakav pristup radu je teži put ka uspehu, ali ovog momenta sa sigurnošću mogu reći da je temeljniji i isplativiji na duge staze. Govorim ovo iz ličnog iskustva jer je došlo vreme da ubiram plodove svog rada za koji se na momente činilo da ne daje nikakve rezultate i da tapkam u mestu. Isplatio se svaki minut koji sam provela lickajući neki rad i svako paranje rada koji nije ispunjavao moje kriterijume. Najbitnije u celoj priči je zadovoljan korisnik mojih usluga. Primetićete da nisam rekla kupac, jer nisu svi koji imaju neki od mojih radova i kupci – neki su od prijatelja dobili moje radove na poklon, neki su dobili poklon od mene. Ono što je zajedničko većini ovih ljudi je to da su me od srca preporučili nekome od svojih prijatelja, pa se tako krug tih korisnika širi iz dana u dan, što mi donosi dovoljno posla i dovoljno novca za popunjavanje kućnog budžeta.

Eto, htela sam malo da se hvalim 😀

Šalu na stranu, sada ozbiljno kažem, ako ovo pročita neko ko kreće u avanturu “ zaradi od ručnog rada “  ozbiljno mora da povede računa o tome na koji način će predstaviti sebe kroz taj rad. Temelj na kojem gradite imidž za svoj proizvod, posebno na internetu, mora da bude čvrst, a čvrstinu velikim delom daju kvalitet i preporuka. Dug je to put, ali će se isplatiti, samo ne treba odustajati kada se učini da je teško.

I na kraju dođoh do toga da je ljubav ka onome što radite vrlo bitna, jer pročitah negde “ Kada volite to što radite, neće vam pasti teško kada dođu teška vremena “ 🙂

Mislite o tome 😀

2 thoughts on “Kvalitetna izrada, preporuka i puno ljubavi – najbolja reklama

Ostavite odgovor

