Male radosti…

Dođosmo mi do kraja godine, kad’ pre pitam se 🙂

Neka ide, srećan joj put. Meni je bila interesantna, ispunjena uglavnom lepim dešavanjima. Donela mi je puno novih iskustava, nove prijatelje, malo putovanja, puno malih radosti i poslednjih meseci i puno posla. Sve u svemu, bila je dobra i večeras ću je ispratiti sa osmehom.

Ove godine nije bilo predprazničnih pokloniranja na blogu, ali ja sam shvatila da sam zavisnik od darivanja i da me zaista usrećuje kada nekome donesem bar malo radosti.

Dok ovo pišem, moj muž je na putu da nekome odnese sitnice koje sam poslala od srca, a koje će nadam se izmamiti osmeh i uneti malo radosti na kraju ove godine.

Zbog obaveza nisam uspela da završim poklon kada sam planirala, pa nije poslat poštom, ali ja imam najboljeg muža, i njemu ništa nije teško ako će me usrećiti. I tako, ide ta sreća nekako u krug, ako je od srca dajete, sa druge strane se vraća. Svi srećni, joooj divote 😀

Neću vam otkriti kome sam poslala poklončić. Reći ću samo da je ta žena neko ko je moju „fejsosferu“ učinio zanimljivijim mestom 🙂

Ne znam koliko sam se puta nasmejala njenim spontanim i duhovitim komentarima čak i kada su u pitanju vrlo ozbiljne teme. Ona je neko ko svake nedelje gleda u zvezde i prenosi šta nam to one poručuju. Njen blog pratim godinama, a kako sam više puta do sada delila poklončiće, za mene inspirativnim blogerkama, došao je red i na ovu 😀 Mislim, ima takvih blogerki još, ali ima i vremena….

Za kraj članka fotkica poklončića…

GrinetaŽelim vam svima od srca da vam svaki dan naredne godine počne sa osmehom, da imate u okruženju ljude koji vas inspirišu i čine vas srećnima, da radost delite i u malim radostima uživate, jer kada srećom odišete, ona će vam sa svih strana dolaziti 😉

SREĆNA VAM NOVA 2014!

6 thoughts on “Male radosti…

  1. Ja sam taj osuđenik na poklon! 😀
    Još uvek sam bez reči, ovakva lep gest nisam doživela… pa ne sećam se da sam ikada.
    Zbunjena sam i glupa sada , eto.
    Hvala i što mi ne reče da je ovo za šolju, ja mislila kapica neka! 😀

  2. Hvala mila moja prijateljice.
    Za one koji ne znaju, Danijela je jedna od prvih mojih net prijatelja, neki su se pogubili u ovom internet svetu, a njihova mesta su zauzeli novi, ali Danijela i Scary su ostali, a sa njima i još po neko.
    Ja sam divan poklon dobila i nisam uzvratila, sve se nadajući da ćemo se lično sresti, eto šta nam radi veliki grad, više smo udaljeni nego dva mala grada u Srbiji.

    Srećna ti Nova godina dušo, nadam se da će biti još bolja, baš kako zaslužuješ, i veoma se radujem što ti je i ova što odlazi bila dobra.

    • Hvala ti od srca na lepim željama Neno. Iako se ne viđamo, često si mi u mislima i želim ti sve najbolje 🙂
      I ne pričaj o uzvraćanju poklona…čuvam ja još uvek one obeleživače 😉

Ostavite odgovor

