Liebster blog award

liebster blog awardProšlo je tri dana od kako me je Wendy obavestila da sam na njenom blogu nominovana za nagradu, koja je ujedno i blogerska igra.

Pravila ove igre su sledeća :

1. Zahvaliti se osobi koja te nominovala i objaviti njeno ime i link ka njenom blogu.

2. Navesti 11 činjenica o sebi

3. Odgovoriti na 11 pitanja koje je postavila osoba koja te je nominovala za nagradu

4. Nominovati 11 blogera

5. Sastaviti 11 pitanja na koja će odgovoriti nominovani blogeri i obavestriti ih da preuzmu nagradu

Pa da počnemo 😀

1. Hvala draga Wendy što misliš na mene 🙂  

2. 11 činjenica o meni…

– volim životinje, pse najviše

– porodica mi je svetinja

– nepopravljivi sam optimista

– ne volim zimu… mislim, ne volim niske temperature kada moram imati 100 kilograma garderobe na sebi

– obožavam proleće i najsrećnija bih bila kada bi svakog dana mog života temeperatura bila oko 25 stepeni 😀

– ponekad previše verujem ljudima

–  zavisnik sam navučen na iglu…za heklanje 🙂

– volim motore

– volim da mi dupe vidi put, pa makar to bilo i do Avale 😀

– ne volim kućne poslove i trudim se da ih svedem na minimum koristeći se raznoraznim trikovima 😀

–  maštam o samoodrživom domaćinstvu na mojoj  dedovini…

3. Odgovori na pitanja koja je postavila Wendy

Da li je ovo vaš hobi, ili osnovno zanimanje?

Počelo je kao hobi, a preraslo u osnovno zanimanje 🙂

Kako organizujete svoje vreme (i da li uopšte uspevate da se organizujete)?

Nikada nisam bila organizatorski tip, niti sam od onih koji sve planiraju, zapisuju i po planu rade. Ja uglavnom stvari rešavam u hodu i za divno čudo, uspeva mi. U suštini, za sve nađem vremena, mada mi ne bi smetalo da dan bude malko duži 😀

Koju društvenu mrežu smatrate najkorisnijom za promovisanje svojih kreacija?

Što se mene tiče, to je Facebook, bez konkurencije 🙂 90 % porudžbina mi dođe preko Facebook stranice.

Da li se sećate svoje prve prodaje?

Kako da se ne sećam 🙂 Bio je to komplet nakita od beolina ( to mi je 2007. bila preokupacija ) i bila sam baš srećna i ponosna, iako bih se sada slatko nasmejala kada bih videla te rane radove 🙂

Da li učestvujete na sajmovima rukotvorina i zašto?

Ne, ne učestvujem i o tome sam i pisala na blogu Kreativni kutak. Smatram da je to neisplativo i ne želim da traćim vreme 😉

Da li je vaš radni prostor uredan ili haotičan?

Volim uredan radni prostor. U suštini svaki posao započnem u radionici koja je sređena pod konac, ali ja za čas napravim haos, koji naravno sredim nakon završenih poslova. Znači, ne dao ti Bog da mi upadneš u radionicu kada sam usred nekog posla 😀

Šta vas najviše opušta?

Topla kupka, čaša vina i dobra muzika

Imate li neku zavisnost?

Rekla bih da ne… osim heklice 🙂

Šta prezirete?

Glupost, licemerje, laž…

Da li pratite neke serije?

Ne. Mislim da je to protraćeno vreme. U suštini, ne volim ništa što me obavezuje da u određeno vreme budem prikovana za onu crnu kutiju i tako svakoga dana, par meseci….fuuuj 😀

Kada bi uslovi bili idealni, koje biste zanimanje odabrali?

Poljoprivrednik 😀

4. Blogovi koje nominujem ( nema 11, ali to je što je… )

Drangulije

Made by me

Mice Torbice

Art by hart

Mojih 40+

Blago mog života

Nena

Heklam, dakle postojim

Pitanja koja postavljam nominovanim blogerkama

 1. Šta je za tebe sreća i jesi li srećna?

 2. Koliko vremena provodiš sa porodicom?

 3. Imaš li vremena za prijatelje i druženje?

 4. Šta bi najradije promenila u svom okruženju?

 5. Koja je tvoja najbolja, a koja najlošija osobina?

 6. Kada bi mogla da se vratiš u prošlost,koji bi to    datum bio i zašto?

 7. Kada bi mogla da biraš u kojoj državi ćeš se roditi, koja bi to država bila i zašto?

 8. Ako se baviš rukotovrinama, koji je po tvom mišljenju najbolji način plasiranja i prodaje.

 9.  Koji je tvoj životni moto?

10. Voliš li da čitaš i koja ti je omiljena knjiga?

11. Veruješ li u internet prijateljstva?

Huuuh, dođoh do kraja, bravo ja! Još samo da obavestim blogerke o nominaciji 🙂

P.S.

Videh da se ova igra već uveliko vrti po blogovima i neki sa moje liste su verovatno već nominovani od strane drugih blogera, pa ću razumeti ako na moja pitanja ne odgovore.

Svakako je ovo samo igra 😉

13 thoughts on “Liebster blog award

    • Mnogo volim da skitam Đole, ali to moje skitanje je usko povezano sa vremenom i „vremenom“ 😀 Tako da, ako budem imala oba vremena svakako ću doći 🙂 Nego imam ja u planu svašta po pitanju ovog kreativnog rada, tako da ćemo se i čuti i videti 😉

  1. Iste smo što se tiče obožavanja proleća. Godinama trubim kako je idealna temeratura 20-25 stepeni, uz prijatni povetarac s vremena na vreme, ali niko me ne sluša! 🙂

    Ja htela da tagujem tebe, ali sam malo pre toga videla da si napisala da nisi neki obožavalac ovih nagradica, pa sam te preskočila. 🙂
    Ako te ne mrzi, odgovori na pitanja koja sam postavila, jer mi se čini da niko nije, pa gre’ota da propadnu. 😀

    • Nisam ljubitelj igrica, ali šta da ti kažem, ide proleće, lepo vreme, ja super raspoložena pa sam prihvatila igru u potpunosti 😀
      Napisaću kasnije update članka, gde ću odgovoriti na tvoja pitanja sa velikim zadovoljstvom 😉

  2. Ćao draga 🙂 Pa hvala ti za nominaciju 🙂 Viđala sam ovu igricu na raznim blogovima, uglavnom onima što postoje 2 i više godina, predpostavljam da je sada red i na nas mlađe 😉 Ja ću naravno, učestvovati, ali bojim se da ne znam 11 komada blogova čiji vlasnici nisu već bili u igri. Nakupila sam ih 8, pa sad – ko se odazove-odazove. Da li je to problem?
    Veliki pozdrav!

    • Nema na čemu draga moja 🙂 Nisam baš bila sigurna hoćeš li se odazvati, jer se ove igre uglavnom vrte na blogovima koji za temu imaju kreativni rad, rukotvorine i slično. Ja nisam gledala da li je blog mlad i koliko ima pratioca, nego sam nominovala po nekom svom nahođenju.
      Ni ja nemam 11 blogova na spisku ne brini 🙂
      Svakako je cilj ove igre da se malo bolje upoznamo, pa ko prihvati, prihvati…

      Ljub za tebe i tvoje priveske 🙂

Ostavite odgovor

