Liebster blog award – II deo :)

liebster blog awardPošto je prethodni članak vezan za ovu nagradicu i igru bio kilometarski, nezgodno mi je bilo da ga nadogradim, pa zato pišem ovaj.

Povod za pisanje je komentar drage mi koleginice i sestre po igli sa bloga Heklam, dakle postojim

Ona je već učestvovala u ovoj igri i htela je da me nominuje, ali je pročitala da ja nisam ljubitelj ovih blogoigrarija, pa je odustala.

Ali, ljudi se menjaju, a ja sam bila dobro raspoložena i imala sam želju da odvojim malo vremena za igranje.

Obećah u komentaru da ću odgovoriti i na njena pitanja, pa evo, da ispunim obećanje 😉

1. Ko vam je najveća podrška u vašem kreativnom radu?

Najveća podrška u svemu, ne samo u kreativnom radu, je moja porodica. Tu sve počinje i sve se završava. Mi smo vrlo bitni jedni drugima i svako je svakome podrška i podsticaj za dalji rad i razvijanje.

2.       A ko vam je najbolji kritičar?

Verovala ili ne, većeg kritičara od sebe, nikada imati neću 🙂   Da je u pitanju neko drugi, mrzela bih ga do kraja života, ali pošto sam ja u pitanju, šta ću, ćutim i trpim svoje torture 😀

3.       Da li imate problema sa koncentracijom i strpljenjem dok stvarate i kako ih rešavate?

Nemam problema ni sa strpljenjem ni sa koncentracijom, imam problem sa najmlađim detetom koje trenutno ne može da shvati da mama radi i da ne može uvek da odgovara na pitanja i podpitanja  🙂  To je teret koji nosimo svi mi koji u kući imamo radionicu i koji kod kuće radimo. Trenutno nemam rešenje za taj problem, ali ću ga rešiti kada preselim radionicu u prostor van kuće.

4.       Da li prodajete svoje radove i kako/gde?

Da, prodajem svoje radove, tj. uglavnom ih radim po porudžbini koje stižu preko Fejsbuk strane.  Trenutno je to jedini vid prodaje, ali imam u planu još nešto, čuće se kada dođe vreme… 🙂

5.       Šta mislite, koji je najbolji način da svoj rad prezentujete svojoj ciljnoj publici?

Ako se misli na tržište u Srbiji, najbolji način je izložiti radove negde gde ih ljudi mogu videti, opipati, isprobati. Procenat domaćinstava u Srbiji koja imaju internet priključak je negde oko 42 %. Od svih korisnika, samo 20% njih je nekada kupovalo nešto preko interneta.

Ne kažem da treba potpuno zanemariti online promociju, ali mislim da i delovanje na lokalnom nivou može biti isplativo.

6.       Da li više volite kad vam naručilac tačno objasni šta želi ili kad vam ostavi slobodu da sami smislite detalje?

U suštini volim kada imam slobodu dok radim i kada dobijem samo osnovne smernice ( boja, oblik, stil…), mada nemam problem ni kada naručilac konkretno kaže šta želi. Problem je kada neko nešto hoće, a ne zna tačno šta hoće 🙂

7.       Opišite vikend koji je, po vašem mišljenju, idealan.

https://unikatea.wordpress.com/2013/07/30/moto-skup-u-despotovcu-povod-za-divan-vikend-dan-prvi/

https://unikatea.wordpress.com/2013/08/02/prelep-vikend-u-homolju-dan-drugi/

Pa recimo nešto ovako 🙂  Putovanje, motor, čovek mog života, dobro društvo, dobra muzika… Idealka za punjenje baterija 😉

8.       Da li nosite svoj pribor za rad kad putujete negde?

Uglavnom nosim… Šta da ti kažem, vukla sam punu putnu torbicu na more i heklala sam na plaži 😀

9.       Imate li problema sa nalaženjem svega što vam je potrebno za vaš hobi/posao/DIY projekat?

Uglavnom nemam problema, jer mi je od svega najbitnije dobro predivo i heklice, a toga hvala Bogu ima kod nas.

10.       Najviše pravite za sebe ili za druge?

Najviše pravim za druge, po porudžbini ili dragim ljudima za poklone, a za sebe najmanje, skoro i da ne stižem bilo šta da uradim…

11.       Da li imate posebnu prostoriju (radionicu/studio) samo za vaš stvaralački rad?

Da, imam prostoriju u kojoj radim, ali je ona postala omiljeni deo kuće mojoj deci, i više nije samo moja 😀

Toliko od mene, nadam se Heklerko da ćeš biti zadovoljna 🙂

5 thoughts on “Liebster blog award – II deo :)

  1. Ih, i više nego zadovoljna! 😀 Baš mi se sviđaju odgovori. Od sad te tagujem svaki put, bez ustručavanja. 😀
    Kad sam videla da si nosila pribor i na more, setila sam se da se meni desilo obrnuto – putovala sam kod prijatelja, ponela sam sa sobom samo futrolu sa iglama i ostalim priborom, a vratila se sa punom torbom vunice, dobila na poklon od prijateljice. Kaže: „Uzmi ovo, meni tu samo stoji bezveze, ti ćeš barem da iskoristiš“. 😀

  2. Divim se osobama koje se usavrse u jednom hobiju.Ja sam svastar i niucemu nisam bas toliko dobra,da bih licno bila zadovoljna.Ali sta mogu,kada sam takva,kao dete radozanala i sve zelim da saznam i isprobam.Tvoje helanje je vrhunsko,ideje prelepe.Volim heklanje koje ima dobru upotrebnu vrednos.Lepo i korisno je za mene idealan spoj.Drago mi je da sam saznalaza tebe.
    Pozdrav,
    Cale
    http://creativacale.blogspot.com

    • Dobro mi došla Cale 🙂
      Imala sam i ja period od nekoliko godina kada sam „lutala“… bilo je tu i polimerske gline i dekupaža i filca i svačega po malo, ali nekako mi ovo heklanje leži i vrlo sam posvećena tome što radim. E, sada, daleko sam ja od savršenog, bar u tehničkom smislu. Zamisli, ja ne radim po šemi, ne znam čak ni da je rastumačim i ne trudim se da naučim 🙂

      Drago mi je što si me našla 🙂
      Čitamo se
      Pozdrav

Ostavite odgovor

