Heklano ćebence za bebu

Dugo nisam pisala, ali naravno to ne znači da ništa nisam radila. Naprotiv, baš sam bila vredna i radila sam više stvari uporedo. Nešto sam završila, nešto ne, ali najbitnije je da sam konačno nakon 10ak dana opuštenog rada uz druženje , završila svoj najinteresantniji i najveći rad do sada, njegovo veličanstvo bebeće ćebence za krevetac .

cebe

Moram napomenuti da sam ovo radila udruženim snagama sa drugaricom Danicom, znate, onom o kojoj sam već pisala ovde

Za sve je „kriva“  beba Sofija, sestrica devojčice koja ide u školu sa mojom Tamarom i Daničinim Mihajlom. Pošto se mi mame baš lepo družimo i pomažemo jedna drugoj, logično je bilo da ćemo nešto uraditi za našu malu drugaricu kada dođe na ovaj svet.

Počelo je ovako… heklanjem delića 20 X 20 cm koje smo radile onako usput, uz kafu, dok gledamo TV program ili u pauzama između kuvanja ručka i rađenja domaćih zadataka 😀

dan57

Uglavnom su druženja bila ovakva… opuštena, uz kafu, čaj, rakijicu, vanilice ili šta se nađe, uz obavezno dobro raspoloženje. Ponekad smo imale i pojačanje.

IMG_0130

Ćebence smo radile pamučnim predivom, a i detalji su takođe rađeni od pamuka. Belo predivo i predivo u boji kojim su opheklavani kvadrati je Schulgarn, proizvođač je Yumco, i malo je punije ( 85 m u 50 grama ). Radile smo heklicom 3 mm .

Detalji su heklani tanjim pamukom, Melinda, Tango, Golf, Cotton cable fine , a proizvođač je StGeorge.

Sve ukupno utošile smo oko 900 grama prediva za osnovu koja je 110 X 90 cm i nešto malo za detalje.

Ćebe smo postavile finim, mekanim platnom koje je u sastavu 85% pamuk i 15 % elastin .  Obzirom da se heklani rad malo razvlači, a i platno za postavljanje ima elastina i teži da „pobegne“ kada se šije mašinski, sve sam ušivala ručno.

Videli ste na prvoj slici kako ćebe izgleda „razvučeno“ 🙂

Evo malo detalja…

IMG_0162

IMG_0164

IMG_0165

Da bi poklon bio ono pravo…uradile smo i posvetu koju sam izvezla na pamučnom platnu i ušila je sa unutrašnje strane ćebeta, pri dnu.

Da Sofija kada poraste ima lepu uspomenu 🙂

dan65

Što se održavanja tiče, može se prati i u mašini, na 30 stepeni i centrifugirati na 600 obrtaja – ja testirala 😀

Jedino je možda, malo nezgodno za sušenje, jer je puniji pamuk, pa još i postavljeno, pa se malo duže suši, a i treba voditi računa kako se kači, da se ne istegne previše od težine. Ja sam ga sušila prebačeno na pola preko cevi radijatora.

Još ostaje da osmislim pakovanje i to je to.

Malo je reći da sam zadovoljna, baš sam ponosna na nas dve što napravismo nešto ovako lepo, a mislim i da će se naša drugarica mamica ouševiti kada joj odnesemo poklon za bebu.

Sve u svemu, jedno mnogo lepo iskustvo 🙂

10 thoughts on “Heklano ćebence za bebu

  1. I ja se pridružujem lepim željama. Dobro nam došla Sofija! Ovo će svakako biti lepa uspomena za nju, jer sv ono što nastane iz ljubavi, bude najlepše. A mene, sve vreme, golicaju te vanilice…

    • Hvala draga 🙂
      Vanilice pravi Daničina komšinica Vera, kuvarica u penziji, mada ti mogu reći da su i vanilice moje mame vrhunske, ali, kada rešiš da dođeš, evo ja ću praviti vanilice specijalno za tebe 😀

  2. Nemam reči…pazi kad sam ja ostala bez teksta :)))
    Meni se najviše dopada taj osmeh na licima, toplina, kreativan nered, ljubav, pozitivna energija koja prosto isijava, bar sa mog, monitora 😉
    Spavaće Sofija kao jagnje ispod tog ćebenceta ♥

  3. Prelepo! Deluje zaista udobno i kvalitetno. Da li možda radite ovakve stvari i za prodaju? Uskoro očekujem bebu 🙂

Ostavite odgovor

