100 happy days

Danas je 100. dan avanture zvane „Mojih 100 srećnih dana “ .

Bilo je dana kada sam bila van Beograda, kada sam bila bez interneta, kada sam bila bolesna… Ali, bez obzira na sve, beležila sam svakoga dana po neki srećni trenutak, a na blog sam postavljala nekada i po dve-tri slike odjednom 🙂

Bilo je dana kada su se nepredviđeno dešavale i loše stvari, ali sam i u njima uspevala da pronađem nešto lepo i nešto što me čini srećnom.  Nije bilo teško, jer sreća je svuda oko nas, samo je treba prepoznati 😉

Evo videa, u koji sam „spakovala“ svojih 100 srećica…  😀

 

 

 

4 thoughts on “100 happy days

  1. Draga, mislim da si umnožila još malo tvoje streće čineći mene srećnom ovog jutra ☺
    Ideja ti je sjajna, predobra, najbolja, ludilo, fenomenalna,…..i uopšte ne želim da razrađujem zašto. Mada….. padam u iskušenje :))))
    Znaš…znala sam da te deca, porodica, heklanje, tvoj brm-brm, slatkiši, prijatelji, lepa reč i po koja životinja čine srećnom, ali vanilice…jesam li ja luda ili ih je bilo više puta ? :)))))

    • Neizmerno mi je drago kada se širi taj srećni virus, ne mogu ti opisati 😀
      Što se vanilica tiče…otkriću ti malu tajnu 🙂 Vanilice su jedan od slatkiša koji usrećuje celu moju porodicu, a ja ga ne spremam ( znaš da sam od onih domaćica koje vole da se što manje zadržavaju u kuhinji, a vanilice traže vreeemeee.. ) Ali, zato imam mamu i prijateljicu moje prijateljice, pa me moje dve drage Vere povremeno do neba i nazad obraduju 😀

    • Hvala Neno na lepim rečima.
      Ovo je super iskustvo. Mnogo je interesantno dok gledamo i ponovo proživljavamo neke trenutke.
      I drago mi je što ti se dopada i što ti je bar malo dobrog raspoloženja doneo ovaj moj video 🙂

Ostavite odgovor

