Heklani šareni stolnjak

Ubeđena sam da će vam ovaj šareni, veseli, heklani stolnjak izmamiti osmeh i popraviti raspoloženje 🙂

stolnjak

Zato ću preskočiti manje lepu priču, o tome zašto nisam pisala ni radila 2 meseca, o poplavama i o tome kako su one uticale na život i ritam moje porodice… Samo ću reći "Prošlo je, ne ponovilo se! Idemo dalje…"

Stolnjak je samo jedna od zaostalih porudžbina koje su čekale da prođe turbulentni period.
Počelo je ovako…

kafa

A bilo je i ovakvih momenata…

love

Pa se uz malu pomoć prijatelja došlo do ovoga…

Idelovizastolnjak

A onda sam dva dana „obelela“ dok sam sastavila 144 isheklana delića, opheklala stolnjak i dodala mu malo čipkice, pa dobila ovo…

stolnjak1

Sve u svemu, kada se sabere i oduzme, u ovom stolnjaku je preko 60 sati efektivnog rada i 800 grama prediva „Tango“ mog omiljenog proizvođača StGeorge-a 🙂
Stolnjak je mnogo lud i veseo i taaakooo lep i uživala sam svaki put kada mi se našao u vidokrugu, do večeras, kada sam ga predala vlasnici. Zadovoljnoj vlasnici. Vrlo zadovoljnoj vlasnici 🙂

Toj ženi sam zahvalna, što je za mesto našeg susreta izabrala „Šansu“ koju pamtim iz srednjoškolskih dana. Tada se svaki provod završavao jutarnjom kafom…gde drugde nego u Šansi 😀
I tako Šansa i ja obnovismo staru ljubav zahvaljujući divnoj Veri, sa kojom sam provela 2 sata u opuštenom razgovoru.
Jesam li vam nekada rekla koliko je lep ovaj moj posao i koliko sam divnih ljudi upoznala zahvaljujući njemu? Eto, ako nisam, sada vam kažem 😉

Na početku radova,dok sam heklala deliće za stolnjak, ubacivala sam i red nakita i tako uspela da odradim još jednu porudžbinu.
Ova ogrlica je u društvu još dve drugarice otputovala za Smederevo, a nakon toga i za Kopenhagen.

Mirjana plamen

Nije kraj „zaostalim porudžbinama“. U toku su radovi na jednoj ludoj torbi, koja me je namučila kao ništa do sada i na kraju ću vlasnici naplatiti samo materijal jer na torbu čeka „svetlosnu godinu“. Imam utisak da jednostavno nije bilo vreme da je radim i sve u vezi tog posla je išlo naopako, ali o tome ću posebno pisati, kada završim torbu…uskoro, nadam se 🙂

U sitne sate mi svašta pada na pamet, tako da dobih neke lepe ideje kako da nateram sebe da više radim i češće pišem, pa ću uvesti neke novine na blog ovih dana, samo da osmislim sve kako treba 🙂
Šta da vam kažem, pratite me…biće nešto lepo 😀

19 thoughts on “Heklani šareni stolnjak

    • Dobro došli Slađana. Istina, o ukusima ne treba raspravljati 🙂
      Ne znam na šta se konkretno odnosila ova Vaša rečenica 🙂
      I samo bih Vas molila da ubuduće ne pišete velikim slovima, ne volim kada neko viče na mene 😀

    • Sve se dogovorimo draga, samo jedno po jedno miliću lepo 😀
      Nisam bila na moto susretu, ove godine nas totalno uništiše vremenske (ne)prilike, nikako da uskladimo slobodno vreme sa retkim danima bez kiše, tako da se zadovoljavamo kratkim relacijama i vožnjama „po lokalu“ 🙂

  1. Nedavno sam se upoznala sa vasim radom.Zaista divno!Moja drugarica i ja nesto pokusavamo sa nasim rukotvorinama ,ali imamo problem.Kako formirati cenu!Da li nam mozete dati neki savet?Unapred zahvalne.

    • Dobro mi došli Anka.
      Izvinjavam se što nisam odgovorila ranije. Pitanje koje ste postavili je večita dilema nas koji se bavimo rukotvorinama. Puno je faktora koji utiču na formiranje cena i to je kompleksna tema, pa ću ovih dana da napišem članak vezan za to.
      Pratite i čitajte i dalje, a možete mi se obratiti i putem kontakt forme na mail, ako ne možete da čekate tekst 🙂
      Pozdrav

Ostavite odgovor

